TE05-12B met trim 60 turbine wiel. Dit is een goed upgrade turbo voor normaal gebruik.
Bij Speedparts verkopen ze deze. http://www.speedparts.se
Meer turbo druk kun je haast niet draaien omdat deze veel efficienter is.
Je zult dus al snel aan een fuelchip, injectoren, fpr moeten gaan denken met deze turbo.
Andere turbo plug & play?
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
Re: Andere turbo plug & play?
bij mij in de garage..... dus je weet mij te vindengroup1850 schreef:Ik heb ergens gelezen dat er een turbo te koop is welke een ander schoepenrad heeft in de originele Mitsubishi TE05-12B behuizing. Voordeel zou zijn meer vermogen en turbodruk maar ook dat het plug & play zou zijn. Dus geen ombouw nodig van de olieretour en dure flexibele olie en koelvloeistofleidingen nodig. Wie weet waar te vinden of heeft een link.
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
Lennart.
- Geregistreerd lid
bob bedoel je dezelfde tubo als die ik heb ? die kan je gewoon omzetten zonder problemen. plug and play. let wel op dat die langer opspoelt doordat het schoeppenwiel groter is.
die turbo kan je bij meerdere bestellen.
let even op als je die besteld dat je naar levertijd vraagt, als ze die niet op voorraad hebben dan kan je misschien overwegen om ergens anders te kijken omdat deze turbo niet heel veel gemaakt wordt in zweden ( dacht namelijk aan speedparts) de levertijd is dan namelijk behoorlijk lang. althans dat waren mijn ervaringen.
die turbo kan je bij meerdere bestellen.
let even op als je die besteld dat je naar levertijd vraagt, als ze die niet op voorraad hebben dan kan je misschien overwegen om ergens anders te kijken omdat deze turbo niet heel veel gemaakt wordt in zweden ( dacht namelijk aan speedparts) de levertijd is dan namelijk behoorlijk lang. althans dat waren mijn ervaringen.
-
brinky
- Donateur

-
kawaman
- Geregistreerd lid
waterleidingen.... eum..tja banjo bouten kopen en rubber slangen tot 20bar... deze kunnen daar perfect voor dienen.
olie leidingen... gewoon wat verploien voorzichting... eventueel warmen.
en dan past dit : TD04-16T ...gebruikt op volvo's origineel met T3 flens. alleen de uitlaatflens moet je effe aanpassen....
echt een mooie turbo voor die classic. sneller opspoelen en 325pk...
grtz
olie leidingen... gewoon wat verploien voorzichting... eventueel warmen.
en dan past dit : TD04-16T ...gebruikt op volvo's origineel met T3 flens. alleen de uitlaatflens moet je effe aanpassen....
echt een mooie turbo voor die classic. sneller opspoelen en 325pk...
grtz