Goede garage voor Eibach kit

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Plaats reactie
John.K
Geregistreerd lid

Goede garage voor Eibach kit

Bericht door John.K » di 03 mei, 2005 20:21

Ben wat rond wezen lezen op internet.
Heb besloten een Eibach kit onder mn 93 te laten zetten.
Nu heb ik al aardig wat slechte ervaringen bij garages en doe alles het liefst zelf maar dit is iets te.
Weet iemand een goede garage waar ik:
Een Eibach verlagingskit (dempers en veren) kan kopen.
En deze kan laten monteren.
Ongeveer een straal van 100 km midden nederland zeg maar.

Alvast dank

John.

renaat mattheus
Geregistreerd lid

Re: Goede garage voor Eibach kit

Bericht door renaat mattheus » di 03 mei, 2005 20:46

Waarschijnlijk te ver voor jou, maar ik weet dat A&P Cars in Houthalen( Vlaanderen) Eibach en HR plaatst onder SAAB.

Renaat

kussenmakerij
Geregistreerd lid

Bericht door kussenmakerij » ma 09 mei, 2005 8:06

Ik heb een eibach set laten plaatsen bij koos van elk in huissen bij arnhem dat heeft hij heel netjes gedaan. ik moest voor de veren incl montage en uitlijnen €350,00 betalen.

stephan

Atte
Geregistreerd lid

Bericht door Atte » di 10 mei, 2005 10:25

John,

Zo te zien schiet je nog niet echt op met je Eibach-set. Ik neem aan dat je veren plus de dempers wilt monteren. Overigens, Eibach-dempers - en dat heb ik uit de mond van Ralph Eibach himself - bestaan niet, maar zijn of Bilstein, of Koni of Sachs of een ander merk dat de ontwikkelingsafdeling van Eibach geschikt vindt voor een bepaald type auto in combinatie met de door hen ontwikkelde verensets.
Laat me weten of er nog interesse bij je is, dan ga ik bij mijn Duitse leverancier (nee, niet Eibach zelf) even informeren of hij het kan leveren en tegen welke (vriendelijke) prijs. Monteren kan eventueel bij mij of ergens meer in de buurt van Barneveld en voor het uitlijnen kan ik ook zorgen.

Plaats reactie