Heb (kosteloos) een VIP-kaartje over voor AutoMAXX

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Plaats reactie
Ewout900
Geregistreerd lid

Heb (kosteloos) een VIP-kaartje over voor AutoMAXX

Bericht door Ewout900 » za 02 apr, 2005 22:34

Fout, fout, fout of interessant, interessant, interessant?

Morgen, 3 april, is op het TT circuit in Assen de vierde editie van AutoMAXX (zie www.tt-assen.nl of www.automaxx.nl). Kernwoorden: tuning, styling, audio, remus, spoilers, sjonnies en special paint?

Ik heb dus twee VIP-kaartjes, maar mijn broer kan bij nader inzien niet mee met zijn mooie rode Aero (kernwoorden: verlaagd, intergecoolerd, verremsystemeriseerd, gebuffaloleerd en van de week bijna verbrand, maar dat terzijde).

Wie wil er gratis gebruik maken van dit kaartje en dus met mij morgen naar Assen vanuit Groningen? Ik wil er namelijk wel even kijken, maar mijn Aero is verkocht en mijn Turbo blijkt een lekke koppakking te hebben (geeft niet, geen haast), dus ik ben niet echt mobiel... Stuur even een persoonlijk berichtje via dit forum als je die kant op wilt, dan kijk ik om middernacht nog even en morgenochtend of iemand gereageerd heeft. Als je je telefoonnummer vermeldt kan ik contact met je opnemen... Vermeld even op welke tijden je bereikbaar bent.

Ook als je in Assen woont kan je reageren, dan kom ik met de trein naar het station en kunnen we vandaar verder. Ook als je twee kaartjes wilt kan je reageren, want misschien blijf ik morgen wel thuis, dus dan kan je ze ophalen (maar zoals ik er nu over denk wil ik wel even kijken uit nieuwsgierigheid!)

Groet!
Ewout

Plaats reactie