Eibach veren voor saab 9000?????
-
V-max
- Geregistreerd lid
Eibach veren voor saab 9000?????
Ik wou mijn wagen laten verlagen met eibach veren, helaas ze waren niet meer te krijgen. heeft iemand hier ervaring mee, worden deze inderdaad nimeer gemaakt voor de 9000??

-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
-
V-max
- Geregistreerd lid
-
Jochen
- Geregistreerd lid
http://www.elkparts.com/index.php/cPath/23_529_558V-max schreef:Killen veren???
Verklaar u nader,
-
V-max
- Geregistreerd lid
-
Jochen
- Geregistreerd lid
-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
Jochen
- Geregistreerd lid
Mijn schokdempers zijn gaar. Ik heb laatst 3 dagen zitten denken over hoe ik het ging aanpakken. Uiteindelijk heb ik besloten om het standaard te houden en heb ik enkel de dempers besteld.
Ik heb 3 jaar rondgereden met -4cm en toen had ik het ook wel gehad ermee. Ik wil het comfort niet meer opgeven... . Daar is de 9000 niet vor gemaakt
Ik heb 3 jaar rondgereden met -4cm en toen had ik het ook wel gehad ermee. Ik wil het comfort niet meer opgeven... . Daar is de 9000 niet vor gemaakt
-
V-max
- Geregistreerd lid
ja ik wil nog wel normaal kunnen rond rijden en niet aan elke verkeersdrempel een stuk van mijn auto moeten oprapen.
ik had gedacht aan 3cm.
2,5 kan een oplossing zijn.
heb ik ook geen problemen bij de jaarlijkse autokeuring
rij ook met originele velgen en banden, als deze ooit vervangen worden zakt de auto ook nog een stuk
ik had gedacht aan 3cm.
rij ook met originele velgen en banden, als deze ooit vervangen worden zakt de auto ook nog een stuk
-
Jochen
- Geregistreerd lid
Waarom zou de auto dan zakken? De omtrek dus ook hoogte blijft dan gelijk hoor.V-max schreef:ja ik wil nog wel normaal kunnen rond rijden en niet aan elke verkeersdrempel een stuk van mijn auto moeten oprapen.
ik had gedacht aan 3cm.
Ik heb me bijna laten verlijden door het Koni-setje op partsforsaabs.com
Voor 660€ leek me dat geen slecht deal maar heb het toch maar niet gedaan...
-
V-max
- Geregistreerd lid