Wie heeft ervaring met de PU rubbers en kan adviseren!?
In het vooronder kraakt het mij te veel en ben niet tevreden over het stuur gedrag daarom heb ik al een nieuwe set schokdempers en veren.
Welke er volgende week onder gaan maar dan wil ik gelijk de rubbers en stabilisator stang vervangen.
Of is de hele draagarm met PU bussen bij R&D vandaan een beter idee?
Moet er een kortere stabilisator stang onder of kan de originele?
Welke merk?
en hoe weet ik zonder de onderdelen al los gehaald te hebben welke maat (op powerflex zie ik voor de wishbone 2 maten 24 en 25mm)
Zijn bump stops nodig bij een Bistein/eibach b12 set?
Ophanging en de (PU) rubbers stabilisator stang
-
Motolab
- Geregistreerd lid
Re: Ophanging en de (PU) rubbers stabilisator stang
Denk dat je sneller en specifieker antwoord krijgt op dit soort vragen in het 9-3ng sub forum..
-
werli
- Donateur (2x)

heey
ik vind het rare antwoorden in het onderschrift staat dat topic starter een 2005 heeft waarvan het onderstel zo verschillend is tegenover dat van de og9-3
ik denk zelfs dat er geen stuurbrace is voor een 2005 9-3
wel een veerpootbrug, die voel je wel nadat die gemonteerd is
de theorie gaat niet op voor een in de praktijk goed gemonteerde pu bus
pu is er voor de 2005 in de draagarmen en pu voor de stabibaren
-als je geen pers voorhanden hebt dan zijn de draagarmen die aangeboden worden de beste optie denk ik, ikzelf hoewel er een pers ter beschikking is zou ook voor die oplossing kiezen indien het mijn auto betreft, tevens is je niet demonteerbare fusee kogel ook weer fris
-er is geen kortere droplink nodig indien niet verlaagd
24 of 25 mm kan je best zelf meten ook al bestel je op chassi nr dan nog kan het verkeerd zijn en sta je daar met de verkeerde in je handen
-bumpstops passen niet op b12
mvg werner
ik vind het rare antwoorden in het onderschrift staat dat topic starter een 2005 heeft waarvan het onderstel zo verschillend is tegenover dat van de og9-3
-als je geen pers voorhanden hebt dan zijn de draagarmen die aangeboden worden de beste optie denk ik, ikzelf hoewel er een pers ter beschikking is zou ook voor die oplossing kiezen indien het mijn auto betreft, tevens is je niet demonteerbare fusee kogel ook weer fris
24 of 25 mm kan je best zelf meten ook al bestel je op chassi nr dan nog kan het verkeerd zijn en sta je daar met de verkeerde in je handen
mvg werner
-
ReinO
- Donateur (2x)

had ik niet gezien dat MY.
ik verwijder mijn reactie ff.
gr en thnx voor het opletten!
ik verwijder mijn reactie ff.
gr en thnx voor het opletten!
-
R0na1d
- Donateur

Dank Werner, ik kon inderdaad geen fusee kogel vinden. Denk dat ik maar de armen bestel met PU bussen de veerbootbrug is een van de volgende dingen op het lijstje.werli schreef:heey
mvg werner
Ik zal de schuifmaat even erbij pakken voor de juiste maat.
Onder de auto gaat een B12 set en dus 3cm omlaag. Kan ik de standaard stabilisatorstangen nog even gebruiken of moet er een andere onder ???
Verstuurd vanaf mijn SM-N950F met Tapatalk
-
R0na1d
- Donateur

Als eerst maar de schokdempers en veren vervangen.
Het ergste gekraak is weg. & Wegligging 10x verbeterd.
Foto's verlaagd met winter 16" winter set en 17" zomer set nog niet verlaagd.

Het ergste gekraak is weg. & Wegligging 10x verbeterd.
Foto's verlaagd met winter 16" winter set en 17" zomer set nog niet verlaagd.