Souplesse in lage en hoge middengebied is fenomenaal en niet te vergelijken met de eerdere Nordic en G-Ice tune...
(ik ga er verder niet veel over uitweiden, maar dat was echt broddelwerk en geeft duidelijk aan dat zowel de broers Uhr en Gijs, weinig kennis van de V6 hadden....
Ik weet inmiddels echt wel wat power is (o.a. 928, C5 RS6 en W124 E500) maar dit gaat heel erg lekker geleidelijk en hij pakt zo mooi weer op, als je spelend met je gas, de automaat rond de 5000 rpm laat opschakelen en je weer direct vol weggaat
Zoals mijn vriendin tijdens een proefritje zei: "Jezus, wat is er met die auto gebeurd ?!"
Puntje van detail zijn nog wat hikjes boven de 5000 rpm, die ervoor zorgen dat het managementlampje af en toe even aangaat (geen registratie) en er dus wat misfires optreden (zowel benzine als op LPI) . Dit is echter een hardware dingetje en heeft niets met de tuning te maken .....
( Goede suggesties zijn natuurlijk welkom)
Ik ga in ieder geval even bougies checken/ vernieuwen (spleet op 0.9) en DI's eens wisselen, heb nog een set liggen.
Allicht nog een benzine injector, maar dan is het wel lekker om te weten welke cil. misfired......
(De Tech van Dion is helaas platgereden)
Kortom dit was zeker de rit naar Duiven waard, Dion thanks, we gaan kijken wat verder nog uit de V6 kunnen halen