Is er een lijst/handleiding van een SID (9-3 2002) die info weergeeft van alle waardes van afr enz enz?
Heb een 9-3 erbij gekocht op LPG om de aero wat te ontzien en toen ik per ongeluk + en - gelijk indrukte kwam ik dus in een ander menu terecht.
Info SID
-
ReinO
- Donateur (2x)

Re: Info SID
de afr staat er niet tussen.
maar wanneer je gaat zoeken op sid abbreviations -pagina 7- dan krijg je een overzicht van alle submenu's
Soms wijken ze af trouwens, afhankelijk van het MY (heb ik gemerkt bij 9-5 uit 1999 en 2001).
maar wanneer je gaat zoeken op sid abbreviations -pagina 7- dan krijg je een overzicht van alle submenu's
Soms wijken ze af trouwens, afhankelijk van het MY (heb ik gemerkt bij 9-5 uit 1999 en 2001).
-
ReinO
- Donateur (2x)

Die staat Engelse suite site
daar moet je je wel even aanmelden
dan heb je gelijk veel info voorhanden ook nog.
het is ff zoeken maar allemaal open source
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Je kan wel de o2 sensor aflezen in de sid. Je kan daarmee niet zien hoe arm of rijk je precies loopt, maar wel of je rijk of arm loopt.
Komt niet in de buurt van een echte afr lambda (wbl) maar heeft wel een idee. Natuurlijk zie je aan de Amul-waarde hoe je ecu er over de lange termijn over denkt....
Komt niet in de buurt van een echte afr lambda (wbl) maar heeft wel een idee. Natuurlijk zie je aan de Amul-waarde hoe je ecu er over de lange termijn over denkt....
-
whoneedsroads
- Geregistreerd lid
Wat is de engelse suite site?ReinO schreef:Die staat Engelse suite site
(Newbie en nog geen idee waar ik allemaal info kan vinden)