De droplink voor een 9-3ng zou in principe ook op een og kunnen indien verstelbaar bv. Het gaat erom dat ik niemand hoor over een upgrade droplink voor regulier. Want laten we eerlijk wezen die standaard droplinks zijn een zwakke plek, tot kortere sterkere bij verlagingen.
Die Maptun dorplink is een farce (neo medewerker gaf aan dat dit er een is die je ook op eBay onder de noemer versterkte droplink kunt vinden). Is beter dan de standaard, maar niet veel beter. Is dus geen "maptune" uitvinding dan wel design.
Vervolgens heeft M@rc eens rondgekeken en gezien dat de droplink van een Volvo iets korter is, perfect voor een verlaagde. Alleen was een bout 12mm en de andere 10mm. Daarvoor heeft hij (ook voor mij) toen wat busjes gedraaid.
Rijdt goed.
Volgende stap is sterkere en verstelbare droplink. Die voor reguliere, -1cm, -2cm of -3cm kan dienen en strakker is met een fijnere stuur en wegligging ervaring. (Moet niet stuiteren)
Dit geld ook voor achter. De hoeken tussen de droplinks en de stabi wordt toch anders met andere Kachten. Zal niet meteen een ramp zijn, maar het kan beter (ook op de lange termijn).
Die droplink aanpassing hoor ik dus nergens. Is niet schokkend, maar veel zinniger dan de prietpraat over een open luchtfilter bv.
Dikkere remschijven ipv geboorde/gleuven, hoor ik ook weinig over.
En een shortshifter om het prakken in de juiste versnelling te verbeteren, dikke plus. Eentje die misschien ook goed is op een og?
Het is geweldig om de leuke tunes te lezen, maar mis zo vaak het totaal plaatje naast de maptune stage 1-6 aanpassingen.
Ps werli het ging niet over een maptune droplink, die zijn onzinnig, het ging toen om de droplinks die zelf bedacht en gefabriceerd waren nav een idee van M@rc waar een beetje bedrijfsspionage op los werd gelaten

ach beter goed gejat dan slecht bedacht maar wel delen hè de ideeën!!