heey
dit kan een mooie discusie worden
welke tuners stappen over ,hebben zij hier dan uitleg om gegeven waar kan men dat bewijs vinden ? is er een webschop die een permormance oliepomp aanbiedt voor T7 motoren (mischien juist die 204 pomp ) ?
ik denk dat RacesconaB204L op zulk een info zit te wachten
het is niet omdat de expirimentele evo pling plong heeft dat dit noodzakelijk aan de pomp lag ,dat is enkel te testen door op de zelfde samenstelling een andere pomp te steken en dit dan, weer te doen (had evo toen wel voldoende olie in het blok ?
evo kennende zegt hij op dat moment "ik zal eens naar het olie pijl moeten kijken )
mijn excuus als ik de hollandse verwoording "als een miet door de bocht " niet begrijp ;hier in belgië gaat men als een slak door de bocht of als een speer
ik ben van mening dat wanneer je tijd en geld investeerd toch wel meer zekerheid wil, meer bewijs dan de mening /test van 1 iemand
hoewel ik me er wel van bewust ben dat enkele/meerdere "tuners" dit antwoordt weten maar daarom nog niet willen delen
ik bedoel niet de locale tuners ik dacht eerder aan dit ;
http://www.youtube.com/watch?v=vWbVT8xU6jA" onclick="window.open(this.href);return false; welke pomp zou daar inzitten vraag ik me dan af, van die mensen hun "oude meuk " moet toch wel info over bestaan
ik heb in de uk een itje zien staan dat kampioen gereden heeft gedurende een jaar punten telling (niet 1 bocht in teteringen ) ; welke pomp zit daar in ? ik ben gaan zoeken op hun website maar geen info te vinden
ik ben er van overtuigd dat er genoeg mensen zijn die een performance pomp of ook maar iets kunnen aan bieden dit dan ook doen omdat dan de kassa rinkelt ; mag ik hier als voorbeeld de king cobra nemen
de king cobra door ingenieurs ontwikkeld ter verbetering van het vermogen en standaard gebruikt vanaf bj ....dit word aangeboden in diverse webschops voor upgrade van de eerdere modellen
mvg werner