zijn er leden die ervaring hebben met millers oil?
Ik zag bij toeval dit verhaal
http://www.fastcar.co.uk/2012/08/28/mil ... rive-test/" onclick="window.open(this.href);return false;
ze hebben wel meer interessante produkten, overigens wil ik geen reclame maken hoor
millers oil, meer pk,s ?
-
AR
- Donateur (2x)

Re: millers oil, meer pk,s ?
Ik gebruik millers in mijn Oldtimer (Volvo Amazon) met prima resultaat.
Voor de Saab's gebruik ik Motul X-Cess 8100 en doordat ik geregeld de caterpan eronderuit heb gehad kan ik vertellen dat dit in iedergeval prima werkt.
Gr Arco
Voor de Saab's gebruik ik Motul X-Cess 8100 en doordat ik geregeld de caterpan eronderuit heb gehad kan ik vertellen dat dit in iedergeval prima werkt.
Gr Arco
-
viggentroll321
- Donateur

Ja dat zag ik ook op hun website, het is populair bij oldtimers en ook hun koelvloeistoffen zonder water toevoeging
Mij ging het eigenlijk om die nanotech olie van Millers 10w/60
zelf heb ik castrol 10w 60, en ben ook tevreden. Maar een keertje vreemdgaan doet geen pijn toch?
Maar over olie raak je nooit uitge......
Mij ging het eigenlijk om die nanotech olie van Millers 10w/60
zelf heb ik castrol 10w 60, en ben ook tevreden. Maar een keertje vreemdgaan doet geen pijn toch?
Maar over olie raak je nooit uitge......
-
turbopilot
- Donateur (7x)

getest met een slopel 250 pk op een testbank en daarna 8 pk meer, volgens mij zegt dat niet
ik heb het in een oud lijk van een 99 gegooid en ineens liep ie 20 km harder, maar toen had ik de zon en de wind in de rug
ik heb het in een oud lijk van een 99 gegooid en ineens liep ie 20 km harder, maar toen had ik de zon en de wind in de rug
-
gertram
- Donateur (3x)

Ik zou geen 10W60 gebruiken in motoren met hydraulische stoters. Ben er nog niet helemaal zeker van maar het lijkt er op dat 10W50 in mijn T16SE is misgegaan, de stoters kunnen de dikkere olie niet naar buiten persen met als gevolg dat de kleppen open bleven staan.
Tweemaal exit turbo.
Tweemaal exit turbo.
-
millerman
- Donateur (3x)

Millers olie gaat alleen in Millers auto 
-
Bmtastic
- Geregistreerd lid
10 Verschillende Dyno runs geven je ook 10 verschillende Resultaten → Reklame techniek