Downpipe en racekat voor mijn 9-3 sc
-
Hansos
- Donateur (2x)

Jazeker, mijn caabje krijgt volgende week een 3inch down pipe én een racekat. Ik miste toch onderin de toeren wat vermogen. Ik laat het doen in Dirkshorn en zal laten weten wat de resultaten zijn; ik ben benieuwd!
Later, Hans
Later, Hans
-
AlexJ
- Donateur

Re: Downpipe en racekat voor mijn 9-3 sc
Mooi dan! Wordt de software er ook op aangepast?
En deel vooral die ervaringen
En deel vooral die ervaringen
-
ReinO
- Donateur (2x)

ik vind het leuk dat je deze ondernemer het gunt: het is echt een vakman en een mooiere flow ga jij niet vinden in een dp!
mijn foto's daar waren allemaal mislukt dus hopelijk heb jij betere pics.
en die racekat komt probleemloos door de 4-gasmeting ook.
mijn foto's daar waren allemaal mislukt dus hopelijk heb jij betere pics.
en die racekat komt probleemloos door de 4-gasmeting ook.
-
mariuslebeouf
- Geregistreerd lid
Ik zit er ook aan te denken om daar downpipe met racekat te laten plaatsen, hoe zit dat met storingsmeldingen en waar laat ik ECU herprogrammeren? Neem aan dat ze daar geen Tech2 hebben...
-
Hansos
- Donateur (2x)

Moet de software gelijk geupdate worden of kan dat ook later? Storingen? Leg uit.
Thanks.
Thanks.
-
BartusKN.nl
- Geregistreerd lid
Zou eens dit doorlezen:
viewtopic.php?f=18&t=112771&start=150#p1284605" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=18&t=112771&start=150#p1284605" onclick="window.open(this.href);return false;
-
joachiem
- Geregistreerd lid
zoiets van ferrita-rvs 3inch met race kat en middenpijp is dat nog goed spul?wel flink aan de prijs voor de 9-3:800Euro en ook voor de 9-5 800Euro, is wel rvs en met een race kat(100cells) maar toch flink geld vind ik.

-
carlsson
- Geregistreerd lid
Tja, goedkoop is vaak duurkoop, dus zo'n Ferrita is wel duurder maar zijn geld wel waard. Uiteraard betaal je voor het merk, de betere materialen, de afdeling R&D, daarnaast is de service en garantie beter geregeld.
-
mariuslebeouf
- Geregistreerd lid
Tsja, maar het gaat wel om een auto uit 2003, in mijn geval hoeft uitlaat echt niet nog 10 jaar mee te kunnen. Jaar of 3-4 is meer dan genoeg...Kwaliteit/prijs Ferrita haal ik er niet uit, zelfs niet als het alleen om de 'genotsfactor' zou gaan. Stage 2 of 3 kost me bij BSR/Maptun 1500-2000 euro, dat is het me voor mijn auto niet (meer) waard. Die uitlaten-peeps uit Dirkshorn staan goed aangeschreven als ik zo een beetje rondcheck op internet, scheelt het wel slok op een borrel. Voor een nieuwe(re) auto zou ik op zeker voor Ferrita gaan, maar voor een (bijna) 10 jaar oude bak....? M'n enige concern is dat ik gedoe met 2e Lambda-sonde wil voorkomen. Ik ga er van uit dat ze daar geen Tech2 in huis hebben.
-
Coenwagner
- Geregistreerd lid
Klopt helemaal, er worden hier 9-5 3inch RVS downpipes verkocht op het forum 575 euro, volgens mij zijn ze onlangs iets goedkoper geworden, volgens mij rond de 500 euro.carlsson schreef:Tja, goedkoop is vaak duurkoop, dus zo'n Ferrita is wel duurder maar zijn geld wel waard. Uiteraard betaal je voor het merk, de betere materialen, de afdeling R&D, daarnaast is de service en garantie beter geregeld.
En die RVS downpipes roesten gewoon
Als ik weer een 3inch downpipe moest uitkiezen, zou ik zonder twijfelen voor een Ferrita gaan!
-
rs13
- Geregistreerd lid
[]Ik weet niet welke aanbieder jij bedoelt Coen, maar ik heb ook een downpipe die roest vertoont. ik heb contact gehad met de verkoper en na heel veel, maar dan ook echt heel veel gedoe, heb ik een vergoeding gekregen voor de roest. Er werd mij gezegd dat ik echt de enige was met roest en dat het wel moest komen door een bijtend middel! Nou kan vertellen dat er niks heeft gelekt aan mn auto. Toen niet en nu nog steds niet en hij roest mooi verder. nu blijkt dus dat er ook anderen zijn met dit probleem.... Ben benieuwd of wij dezelfde verkoper hebben en of hij er toen ookal van de andere gevallen wist. Wat hij hield vol dat ik de enige was.
Ik zou de volgende keer zeker voor kwaliteit en garantie gaan. 600 euro of 800 euro scheelt niet zoveel als het gevoel bij een roestende pijp.... Mn oudestamdaard pijp zag er in verhpuding na 10 jaar nog beter uit....
Kwalietit is het in elk geval niet!
Ik zou de volgende keer zeker voor kwaliteit en garantie gaan. 600 euro of 800 euro scheelt niet zoveel als het gevoel bij een roestende pijp.... Mn oudestamdaard pijp zag er in verhpuding na 10 jaar nog beter uit....
Reden: Quote verwijderd
-
Hansos
- Donateur (2x)

Fyi. Ik heb mijn afspraak verzet naar augustus. Dan heb ik iets meer tijd. Ik laat het weten!