Ik heb al zo'n half jaar een mooi 7" toucscreen op de plank liggen. Ik wil deze in de auto gaan gebruiken ivm t5suite. Er zit een adapter bij voor het normale stroomnet. Hier staat op (bij output):
+12V, 1500mA
Nu moet die dus op de spanning van de accu gaan hangen. Ik dacht zelf aan de sigarettenaansteker. Mede omdat ik hem er niet altijd in wil hebben (ivm diefstal).
Dit apparaat leek me wel wat: klik hier.
Hier staat echter bij dat, om 12V te krijgen, je 24V moet hebben...
Volgens mij is mijn sigarettenaansteker toch 12V?
Iemand een goed idee / tip?
CarPC projectje: Voltages en gedoe.
-
Robke
- Geregistreerd lid
Re: USB toucscreen - 12 volt ?
Je hebt geen omvormer nodig, maar gewoon een losse stekker welke je in de aanstekerplug kunt prikken.
Hetgeen het je dan nog nodig hebt is een stekkertje wat in het display kan voor de voeding, let daarbij wel op de polariteit van de stekker!
Hetgeen het je dan nog nodig hebt is een stekkertje wat in het display kan voor de voeding, let daarbij wel op de polariteit van de stekker!
-
AlexJ
- Donateur

Re: CarPC projectje: Voltages en gedoe.
Inmiddels al weer wat wijzer. Ik ga waarschijnlijk een Thin Client van HP kopen.
Specs iets van:
- 1000mhz
- 1024mb geheugen (opslag)
- 512mb ram (werkgeheugen)
Zoals wat hier staat.
Deze staan voor minder dan 100 euro op marktplaats.
Dan heb ik alleen nog stroom nodig. Dit zou moeten lukken via dit soort kastjes: klik.
Best gaaf!
Specs iets van:
- 1000mhz
- 1024mb geheugen (opslag)
- 512mb ram (werkgeheugen)
Zoals wat hier staat.
Deze staan voor minder dan 100 euro op marktplaats.
Dan heb ik alleen nog stroom nodig. Dit zou moeten lukken via dit soort kastjes: klik.
Best gaaf!
-
AlexJ
- Donateur

T5suite en dashboard. Eventueel nog mp3s en navigatie, afhankelijk of dat lukt. 7" touch ligt al tijden op de plank!
-
Garrett
- Lid van verdienste
bekijk de postings van millerman eens, hij heeft een thin client in z'n 9-5 ingebouwd!