Spatje schreef:Zier er bij mij net zo uit, alleen heb ik standaard zwarte slangen. Ik vind het wel jammer dat het kleppendeksel zo snel oxideert. Ik wil het binnenkort toch een gaan borstelen, samen met de leiding van de dumpvalve. Merk je trouwens iets van de andere dumpvalve?
Als je zo de hele middag onder de motorkap hebt zitten gluren, watwordt je volgende upgrade na de geluidsinstallatie? Heb je al een volledig alu IC?
HA! Eerst idd dat Pioneer FB30T ding er in (nav/audio/telefoon)...
Daarna ga ik weer een hobby dingetje doen: LEDs in de achterbak: een BAK licht! Zie
dit topic.
De alu IC zal wel 'midden zomer' op mijn lijstje komen, nu nog niet.
De bling-bling-dumpvalve werkt welliswaar niet als babe-magnet... maar geeft wel een merkbaar verschil bij het rijden. Als je gas-er-af-gas-er-op doet (even vaart minderen en daarna weer versnellen), dan lijkt het alsof de auto sneller oppikt.
De buis van de dumpvalve is heel goed te poetsen met héél fijn schuurpapier, wordt echt heel mooi, ik heb het bij mijn vorige 9-5 gedaan.
Dat kleppendeksel ergert mij ook enorm! Misschien kunnen we het gezamenlijk gaan doen (een "houd je klep" meet) en/of eens goed overleggen HOE het te gaan doen, want dat weet ik nog niet. If everthing fails, ga ik het ding 'zilver' spuiten (ik heb al zo'n bus hittebestendige verf). Alleen zou ik het liefst gewoon blank laten - zoals het hoort - maar dan zonder die domme oxide. Effe een aparte topic openen?