Vandaag heeft G-ice mijn fijne 9-5 nog fijner gemaakt en er een "Stage 3" van gemaakt: 245pk en 360Nm.
Hij is de hele middag bezig geweest om de boost precies goed te krijgen op alle toerentalgebieden. Werkelijk prachtig gedaan. Gijs heeft vrijwel ieder parameter in de verschillende maps met de hand zo optimaal mogelijk voor mijn auto gezet. Tunen met een hoofdletter dus. Ik ben er enorm blij mee! Op de terugweg naar Woerden viel de nieuwe souplesse goed op... eventjes een langzame drol inhalen ... ha! ik ben er al voorbij voordat je 'hopla' kan zeggen.
Gijs, nogmaals bedankt! Het was een leuke, leerzame en vooral gezellige middag.
Theo
EN natuurlijk mijn onderschrift direct aangepast.
Hopla: Stage 3 !!
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Re: Hopla: Stage 3 !!
En hoe was de koffie?
Ben ook wel benieuwd wat er precies is aangepast. "Alle parameters met de hand aangepast" klinkt natuurlijk al snel indrukwekkend als je een leek bent en aangezien het forum bedoeld is voor kennisdeling ipv reclame lijkt het met dus nuttig als g-ice hier de exacte aanpassingen neerzet.
Maar dat zal wel niet gebeuren want dat is nu juist zijn trucje dat de meesten niet zelf kunnen.
Kortom: prullenbak?
PS altijd weer verbazingwekkend om te zien hoe men een oude auto met aardig wat motorische slijtage van 150 naar 245 pk (heeft Gijs ook een rollenbank of is het nattevingerwerk?) brengt. Dat "rustig" bereden blok krijgt dan een flinke optater! Imho is dit niet zondermeer onder de noemer "veilige potentie" van het blok te scharen maargoed ik weet natuurlijk helemaal niets van Saab(motoren)
Ben ook wel benieuwd wat er precies is aangepast. "Alle parameters met de hand aangepast" klinkt natuurlijk al snel indrukwekkend als je een leek bent en aangezien het forum bedoeld is voor kennisdeling ipv reclame lijkt het met dus nuttig als g-ice hier de exacte aanpassingen neerzet.
Maar dat zal wel niet gebeuren want dat is nu juist zijn trucje dat de meesten niet zelf kunnen.
Kortom: prullenbak?
PS altijd weer verbazingwekkend om te zien hoe men een oude auto met aardig wat motorische slijtage van 150 naar 245 pk (heeft Gijs ook een rollenbank of is het nattevingerwerk?) brengt. Dat "rustig" bereden blok krijgt dan een flinke optater! Imho is dit niet zondermeer onder de noemer "veilige potentie" van het blok te scharen maargoed ik weet natuurlijk helemaal niets van Saab(motoren)
-
Sander
- Forum Admin
Re: Hopla: Stage 3 !!
Het lijken de nationale "ik bedank publiekelijk mijn Saabklussert" dagen wel (elders ook diverse topics).
Fijn dat het zo goed bevallen is.
Maar ik sluit deze "review" wel.
Fijn dat het zo goed bevallen is.
Maar ik sluit deze "review" wel.