Saab 9-3 Aero 2.0T Sport Sedan Openlucht Filter UPDATE !!

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
mark123
Geregistreerd lid

Bericht door mark123 » vr 20 nov, 2009 0:28

Dan zou jij dat moeten weten ;) Ik denk dat het niet uitmaakt en zou is kijken naar de volgende band:

http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... P&dsco=107

Verschil in prijs tussen 215 en 225 is minimaal.

Zairon
Geregistreerd lid

Bericht door Zairon » vr 20 nov, 2009 17:30

dat valt me nog reuze mee de prijs per band . Mja 1 nadeel .... we gaan de winter in :lol:

mark123
Geregistreerd lid

Bericht door mark123 » vr 20 nov, 2009 18:13

Het verschil tussen winterbanden en zomerbanden is overal al lang en breed uitgelegd. Ik vind, zolang er geen sneeuw licht zullen de voordelen van winterbanden nihil zijn.

carlsson
Geregistreerd lid

Bericht door carlsson » vr 20 nov, 2009 18:37

@Mark123,
Zodra het echt koud wordt hebben ze voordelen, daarom zou je ook vier seizoenen banden kunnen nemen, maar dan heb je in beide situatie eigenlijk een compromie.

Caracalla
Geregistreerd lid

Bericht door Caracalla » zo 22 nov, 2009 13:25

ik ga ook nieuwe leggen binnenkort

en ik zal gaan voor de Eagle F1 Assymetric
hele goede all-round band en heel slijtvast

De tegenhanger was de Vredestein Ultrac die de bandenboer (een goede vriend) me voorstelde. Evenwaardig qua prestatie en even slijtvast.

Nu... ik hoop toch langer dan 10.000km met een setje van 2 te rijden deze keer... Uniroyal Rainsport 2 :evil: sucks ass

Kizzy
Geregistreerd lid

Bericht door Kizzy » ma 30 nov, 2009 11:34

N2024 schreef:Ik heb zo`n K&N inlegfilter, maar toch niet echt verschil in geluid eerlijk gezegd.
Voor de Belgen onder onder ons is dit de enige legale optie.
Niet iedereen wil zoals ik 2 dagen sleutelen om alles in originele staat te zetten om de wagen ter controle aan te bieden.
Waarom pikken wij Belgen dit eigenlijk? We wonen toch in de EU, en in de ons omringende landen mag dit alles wel!

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » ma 30 nov, 2009 11:39

Het meest absurde is nog dat veiligere niet-standaard upgrades ook niet mogen toch?

Caracalla
Geregistreerd lid

Bericht door Caracalla » ma 30 nov, 2009 13:29

Kizzy schreef:
N2024 schreef:Ik heb zo`n K&N inlegfilter, maar toch niet echt verschil in geluid eerlijk gezegd.
Voor de Belgen onder onder ons is dit de enige legale optie.
Niet iedereen wil zoals ik 2 dagen sleutelen om alles in originele staat te zetten om de wagen ter controle aan te bieden.
Waarom pikken wij Belgen dit eigenlijk? We wonen toch in de EU, en in de ons omringende landen mag dit alles wel!
Een open air filter mag wel hoor voor de keuring.
Je betaalt wel 6 euro extra en je krijgt dan een "tuning rapport" waar alle veranderde opties op staan...
Ik betaal die 6 euro en laat het sleutelen voor wat het is :)

Hier vind je trouwens wat kan en wat niet kan. (Bovenaan op Nederlands klikken)
http://www.howtotune.be/

Plaats reactie