Vermogensbank zal nog wel even op zich laten wachten omdat ik eerst het motormangement aangepast wil hebben op alle hardware die gemonteerd is en nog gaat gemonteerd worden. Denk dat ik nu rond de 200 pk zit aan de wielen maar de turbo begint nu wel erg slecht te worden en zal het vermogen niet ten goede komen

. Als het vermogen naar wens is, rond de 300 pk aan de motor dan ben ik tevreden!
Morgenavond gaat de turbo erop, had ik vandaag helaas geen tijd meer voor. Is ook nogal een klusje omdat ik het compressorhuis naar beneden heb gedraaid en moet hier de buizen naar de FMIC voor aanpassen en de inlaat van de turbo is een stuk groter wat ook nog enige modificatie nodig heeft.
Heb vandaag bij de dealer pakkingen gehaald en ook even een 82 graden thermostaat omdat de fan wel erg snel aanslaat met dit lauwe weertje al. Komt ook omdat de intercooler voor de radiator zit en erg veel lucht blokkert wat je normaal niet hebt.
Heb ook alle chroom lijsten besteld voor achterbumper, voorbumper zijachter delen en voorzijde delen. Prijs viel mij heel erg mee!! 135 euro voor de complete set!
In de planning zit ook nog het spuit in mat zwart, ja mat zwart

van de complete aerokit!

Sommige zijn er niet zo,n voorstander van maar weet zeker dat dit er erg gaaf uit gaat zien!
Wil hem ook nog een keertje opnieuw laten overspuiten maar dit zit wel op de lange baan omdat dit eigenlijk niet echt nodig is maar erger me wel aan de kleine deukjes, krasjes, blankelak die aan de randen een beetje los laat omdat de auto vlak voor dat ik hem kocht voorzien is van een nieuwe en ze hier niet echt de tijd voor hebben genomen om delen te demonteren voor het spuiten

en vooral dat 1 wielkast achterkant is ingedeuk wat er niet echt fraai eruit ziet! Maar een leek zal dit niet eens opvallen en mij was het ook niet eens opgevallen toen ik hem kocht

. Hebben trouwens wel meer classics last van als ik de foto,s bekijk die er zo allemaal langs komen op het forum enzo.
Heb de roest plekjes al wel grondig aangepakt dus hoef mij niet meer druk te maken dat hij onder mij kont weg rot!!