om wat te filteren? in ieder geval geen lucht kan er brandstof door gefilterd worden?reiernumans schreef:Koolfilter?
sound tuning 9-4x 2.8T aero
-
sveba
- Donateur (3x)

Re: sound tuning 9-4x 2.8T aero
-
sveba
- Donateur (3x)

ik dacht dat de foto's wel duidelijk waren een bypass klep zodat de uitlaatgassen direct naar buiten gaan zonder de demperjohnb52 schreef:sveba schreef:nou nee lijkt me toch een essentieel onderdeel gezien alle elektronica en leidingen die erheen lopen ik vermoed iets met de brandstof voorziening.johnb52 schreef:Sneeuwschuiver?
Maar wat heb je nou laten doen?
Af laten koppelen?
Ik bedoelde je uitlaat
-
sveba
- Donateur (3x)

het is heel wat beter dan wat de fabriek bedacht heeft die bij 300 pktjes horenjohnb52 schreef:Nou ik ben benieuwd naar t geluid!
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Koolfilter zorgt ervoor dat er geen benzinedampen in de buitenlucht komen. Zit het onderdeel in de buurt van de tank?
Ik ben overigens ook heel benieuwd hoe het klinkt!
-
sveba
- Donateur (3x)

ja dat ding zit er vlak naast dus dat zal het wel zijn waarschijnlijk incl brandstofpomp etc.reiernumans schreef:Koolfilter zorgt ervoor dat er geen benzinedampen in de buitenlucht komen. Zit het onderdeel in de buurt van de tank?
ik ga proberen daar opnames van te maken en op het forum te krijgen en anders bij de diverse meetings die aanstaande zijn
-
sveba
- Donateur (3x)

nou een poging gewaagd voor het geluid!
View My Video
View My Video
-
postma
- Donateur (5x)

Krijg alleen maar te zien dat ik een prijs gewonnen heb, wat een #%$<% programma! gebruik photobucket! is veel beter.
O heeft met de ipad te maken op de Mac gaat het wel.
O heeft met de ipad te maken op de Mac gaat het wel.
-
sveba
- Donateur (3x)

speciaal voor jou een account aangemaakt hopen dat je het nu wel kan zien!
http://vid48.photobucket.com/albums/f21 ... 948b80.mp4" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vid48.photobucket.com/albums/f21 ... 948b80.mp4" onclick="window.open(this.href);return false;
-
postma
- Donateur (5x)

Ja nu ook te horen op de iPad, klinkt goed, zal straks als ik mijn nieuwe uitlaat heb ook eens op deze manier laten horen. 
-
sveba
- Donateur (3x)

het gekke is dat als je eronder hangt of rijd het verschil mega is maar als je zo naar de opname luistert dan denk ik mhoaw dat moet beter kunnen alhoewel ze allebei wel goed klinken 
-
Spatje
- Donateur (3x)

wel een groot verschil met origineel toch? klinkt best goed zo op de video
-
Rogier1201
- Donateur

Gave oplossing sveba!
Ideaal om ff stoer te doen maar je hebt de keuze om de herrie te stoppen. Dit zie je ook regelmatig bij vrachtwagens
Ideaal om ff stoer te doen maar je hebt de keuze om de herrie te stoppen. Dit zie je ook regelmatig bij vrachtwagens
-
Christiaan94
- Donateur

Geniaal! Hoorde van Dion dat het echt bruut klinkt, en het filmpje bevestigt dat ook 
-
sveba
- Donateur (3x)

ik ben nog niet helemaal tevreden er zitten behoorlijk wat verstel mogelijkheden op de klep, degene die de beste sound geeft zorgt er dan weer voor dat ie niet perfect afsluit en dan krijg je een beetje lekke uitlaat geluid ik ga morgen kijken of ik met de beste afstelling voor de sound en een beetje kopervet de optimale combo kan krijgen