Ebayyy turbo GT30
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Re: Ebayyy turbo GT30
Ik gok koppeling.
Loopt 'ie al? Ik ben benieuwd of je dat ding een beetje kan temmen!
Loopt 'ie al? Ik ben benieuwd of je dat ding een beetje kan temmen!
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
Hij loopt al wel maakt alleen een hoop herrie volgens ons pap zonder uitlaat
Ik hoop geen van beide G-ice hahah maar der ligt nog een aero bak die word gereviseerd dus als wr iets kapot moet gaan hoop ik dan op de bak
Vanavond moet ik nog wat buizen maken en de uitlaat... En de software moet ik doen dan kan ik iig rijden nu is het wachte op weer wat centjes dan koop ik namelijk siemens deka's en een spec koppeling wss
Ik hoop geen van beide G-ice hahah maar der ligt nog een aero bak die word gereviseerd dus als wr iets kapot moet gaan hoop ik dan op de bak
Vanavond moet ik nog wat buizen maken en de uitlaat... En de software moet ik doen dan kan ik iig rijden nu is het wachte op weer wat centjes dan koop ik namelijk siemens deka's en een spec koppeling wss
-
tanisha
- Geregistreerd lid
die spec koppeling zou ik nog maar eens goed over nadenken!
-
inactief
- Geregistreerd lid
Mijne krijgt ook (gedeeltelijk) Spec, heb ik goed over nagedacht!
-
tanisha
- Geregistreerd lid
veel suc6 met de spec koppeling! (heb je nodig)
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
En waarom dat dan slechte ervaring of natte vinger werk?
-
AlexJ
- Donateur

Check het topic van ReinRoel's 900. Spec / Maptun hadden problemen met leverancier van de slave cilinder / drukgroep, ik ben het even kwijt. Hebben de koppeling er tot 3x toe uit moeten halen. Uiteindelijk nu wel de juiste onderdelen ontvangen, maar dan ben je veel sleuteltijd en wachttijd verder.
Hoeveel nm verwacht je te gaan halen met die turbo? 600?
Hoeveel nm verwacht je te gaan halen met die turbo? 600?
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Als die aero bak gereviseerd wordt, komt er ook een limited slip in? Heb je met zo'n oorbel wel nodig denk ik, of niet?
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
Heb ik gedaan ook even net hem erover gehad is allemaal netjes opgelost en het was een slechte serie... Kan iedereen gebeure dacht ik zo;)
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
Zit dus zwaar te twijfelen om niet gewoon op ethanol te gaan rijden dus het kan goed zijn dat de 600 haalbaar is;)AlexJ schreef: Hoeveel nm verwacht je te gaan halen met die turbo? 600?
-
AlexJ
- Donateur

Ik weet niet wat het doel is van je wagen, maar als het puur pk's en nm is, dan is ethanol een goeie.
Ik rijdt niet op ethanol, niet praktisch als je 30-40k per jaar rijdt
Ik rijdt niet op ethanol, niet praktisch als je 30-40k per jaar rijdt
-
tanisha
- Geregistreerd lid
idd ervaring bij de 900ng van reino!
die nieuwe spec koppeling moet er nog weer in ik ben benieuwd of dat wel goed komt ik heb er zelf nog niet heel veel vertrouwen in!
door de problemen toen ben ik me gaan inlezen over spec koppelingen het hele internet staat vol met drama verhalen over spec, hun producten en hun klanten helpdesk (ze zijn heel goed in de schuld bij de montage te leggen) maar het gene waar iedereen het globaal over eens is is nooit meer spec en daar sluit ik mij bij aan het is niet normaal dat je zulke rommel geleverd krijgt een gemiddeld china product is vele malen beter
die nieuwe spec koppeling moet er nog weer in ik ben benieuwd of dat wel goed komt ik heb er zelf nog niet heel veel vertrouwen in!
door de problemen toen ben ik me gaan inlezen over spec koppelingen het hele internet staat vol met drama verhalen over spec, hun producten en hun klanten helpdesk (ze zijn heel goed in de schuld bij de montage te leggen) maar het gene waar iedereen het globaal over eens is is nooit meer spec en daar sluit ik mij bij aan het is niet normaal dat je zulke rommel geleverd krijgt een gemiddeld china product is vele malen beter
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
Dankje tanisha weet ik dat ook!
De saab word een fun auto zegmaar ik kan namelijk 9van de 10x ook gebruik maken van men vader zijn 2.0i op gas:p
En ik kom gemiddeld minimaal 1x in de week in eindhoven want daar zit ik op school en daar hebben ze een e85 pomp
De saab word een fun auto zegmaar ik kan namelijk 9van de 10x ook gebruik maken van men vader zijn 2.0i op gas:p
En ik kom gemiddeld minimaal 1x in de week in eindhoven want daar zit ik op school en daar hebben ze een e85 pomp
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
Gistere avond samen met men vriendin nog wat gewerkt aan de saab alleen ik heb zo weinig plek voor alles kwa uitlaat
Ik moet namelijk wat hitteschildjes maken en misschien dat ik zoon heatwrap koop alleen is dat slim?? Turbo jasje is misschien okk slim gewoon om alle warmte een beetje weg te houden van waterpomp leiding intercooler buizen olie leidingen...
Ik moet namelijk wat hitteschildjes maken en misschien dat ik zoon heatwrap koop alleen is dat slim?? Turbo jasje is misschien okk slim gewoon om alle warmte een beetje weg te houden van waterpomp leiding intercooler buizen olie leidingen...