900s aero diverse update,s en upgrades.
-
windekind
- Donateur

Re: 900s aero diverse update,s en upgrades.
Bennie, wat een mooi resultaat. Fantastisch. En het gaat nog mooier worden. 
-
joachiem
- Geregistreerd lid
Gaat wel lekker met die turbo 
-
Dilemma
- Geregistreerd lid
Mooi werk!
Hoop dat je fijne rubbers hebt om het op de weg te krijgen.
700Nm lijkt me inderdaad erg veel, dan zou het bakje het inmiddels wel begeven hebben denk ik (alhoewel die van mij het al een behoorlijke tijd uithoudt bij 600+Nm, maar da's dan ook een 9000 bak).
Tijd voor wat filmpjes van minder legale snelheden op de rijksweg dacht ik zo
Hoop dat je fijne rubbers hebt om het op de weg te krijgen.
700Nm lijkt me inderdaad erg veel, dan zou het bakje het inmiddels wel begeven hebben denk ik (alhoewel die van mij het al een behoorlijke tijd uithoudt bij 600+Nm, maar da's dan ook een 9000 bak).
Tijd voor wat filmpjes van minder legale snelheden op de rijksweg dacht ik zo
-
bennie
- Geregistreerd lid
Bak is kapot gegaan tijdens de laatste run. 3 en 4 werken niet meer. De rest doet het nog wel maar ook niet echt fijn meer...
Ja filmpje zal ik eens maken als de bak gewisseld is
. bandjes beginnen steeds minder profiel te krijgen dus weer meer grip! 
Ja filmpje zal ik eens maken als de bak gewisseld is
-
jarno93
- Geregistreerd lid
niet normaal meer. koning.
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Komt'ie aan met 300pk ga ik voor. Gaat'ie er even ver overheen.
Ziek!
Lijkt mij nu toch wel handig om een versterkte bak te gaan monteren anders blijf je bezig.
Ziek!
Lijkt mij nu toch wel handig om een versterkte bak te gaan monteren anders blijf je bezig.
-
bennie
- Geregistreerd lid
[]Altijd je doelen laag houden kan het alleen maar meevallen!
Zit nog steeds te wachten op een donatie van een chillcast behuizing......
Zit nog steeds te wachten op een donatie van een chillcast behuizing......
-
93-SS-ARC
- Geregistreerd lid
Ook een versterkte bak gaat dit geweld nooit houden vrees ik. Ik had op mijn bak garantie tot 300PK en 400Nm en daar was meer aan versterkt als guru Eriksson doet! de enige optie is een nieuwe rechte vertanding set laten maken want Sp**dparts verkoopt ze niet meer. En als de tandwielen het houden dan is de volgende stap de primair kettingen de price as het kroon en pignon enz.. Alles is te koop maar reken rustig op 3000 euro en dan heb je nog geen rechte vertanding dan word het denk ik meer dan het dubbele. Voordeel is wel dat je koppel later in komt waardoor het weer langer goed gaat al is tegen zoveel geen kruid gewassen vrees ik!
Heb m,n auto niet voor niks verkocht... na 3keer een bak wissel ben je het wel zat! wil ook verder maar niet met een 900 classic bak.
Maar voor nu heb je wel de meeste PK,s in een 900 classic van NL ever!
Heb m,n auto niet voor niks verkocht... na 3keer een bak wissel ben je het wel zat! wil ook verder maar niet met een 900 classic bak.
Maar voor nu heb je wel de meeste PK,s in een 900 classic van NL ever!
-
jarno93
- Geregistreerd lid
in nieuwste saabberichten staat de rally wagen van van dongen, die heeft zon bak eronder. neem eens contact met hem op.
-
kalsoi
- Geregistreerd lid
je 2de versnellingsbak al gesneuveld ?
en hoeveel km heb je met elke bak gedaan ?
succes met de zoektocht naar een sterke bak
ik zou een bak van bwj 1993 nemen en er zelf ribben oplassen, door de magnesium legering beter te lassen en sterker
is me verteld
of je zoekt een chillkast, ookal kun je zelf een bak oplassen die nog sterker is
ik ga binnekort ook experimenteren met versnellingsbakken, heb 2 chillkasten om te kijken hoe we deze fatsoenlijk kunnen oplassen
moet eerst maar eens tijd zien te vinden om 6 versnellingsbakken uit elkaar te halen en te puzzelen
en hoeveel km heb je met elke bak gedaan ?
succes met de zoektocht naar een sterke bak
ik zou een bak van bwj 1993 nemen en er zelf ribben oplassen, door de magnesium legering beter te lassen en sterker
of je zoekt een chillkast, ookal kun je zelf een bak oplassen die nog sterker is
ik ga binnekort ook experimenteren met versnellingsbakken, heb 2 chillkasten om te kijken hoe we deze fatsoenlijk kunnen oplassen
moet eerst maar eens tijd zien te vinden om 6 versnellingsbakken uit elkaar te halen en te puzzelen
-
Injectie
- Moderator
Die zou ik in een vitirine plaatsen bennie......
-
93-SS-ARC
- Geregistreerd lid
Die is mooi gegaan zeg alle tandjes foetsie... ik heb er zo een met de 3e versnelling kaal en we hebben een crosskever met Saab motor met de 2e versnelling kaal... alleen nog een eerste erbij en we kunnen een passe partout maken 
-
kalsoi
- Geregistreerd lid
[]
nou dat is nu eens een geile foto ;0
nou dat is nu eens een geile foto ;0
-
Krizzie
- Donateur (3x)

De titel van de smiley is ook erg toepasselijk.