Moet daarvoor je accu verplaatst worden (ben ff kwijt hoe dat ook al weer zat)Turbobakk schreef:Bij mij ligt er binnenkort een 3" JT downpipe met een 2,5" Simons onder (zonder kat).
fuelchip voor classic 900 turbo
-
Sander
- Forum Admin
-
Lennart.
- Geregistreerd lid
-
BartW
- Geregistreerd lid
Is dat de enige oplossing? of kan je je accu nog ergens anders kwijt ?..
Ik snap eigenlijk niet waarom saab de accu`s daar heeft geplaatst juist naast het warmste punt van de motor... Zou dit miss zijn omdat er in zweden koude winters zijn (waren, want zo koud is het daar ook ni meer s`winters) en dan de accu het liever een beetje warmer heeft om zijn spanning te behouden..
Ik begin een duidelijker beeld te krijgen in die uitlaat systemen. Daar voor dank !
grts
Ik snap eigenlijk niet waarom saab de accu`s daar heeft geplaatst juist naast het warmste punt van de motor... Zou dit miss zijn omdat er in zweden koude winters zijn (waren, want zo koud is het daar ook ni meer s`winters) en dan de accu het liever een beetje warmer heeft om zijn spanning te behouden..
Ik begin een duidelijker beeld te krijgen in die uitlaat systemen. Daar voor dank !
grts
-
Turbobakk
- Donateur (8x)

Op het moment heb ik helemaal geen geluid. Blok is er uit om wat olielekkages te verhelpen en wat andere zaken. Tegelijkertijd heb ik de motorruimte, asdoorgangen etc. schoon en netjes gemaakt. Behalve wat vliegroest niets bijzonders aangetroffen. Alles is verder keihard.

Voor

Na
Bij een 3 JT downpipe moet accu worden verplaatst. Die van mij gaat naar de kofferbak onder de afdekplaat. Accu, overigens een sterker type, wordt verzonken in de bodem. Lastig is ook nog om de 3" JT passend te maken op de Simons. Ik zal wel wat foto's plaatsen als het klaar is en een geluidsopname moet ook lukken.

Voor

Na
Bij een 3 JT downpipe moet accu worden verplaatst. Die van mij gaat naar de kofferbak onder de afdekplaat. Accu, overigens een sterker type, wordt verzonken in de bodem. Lastig is ook nog om de 3" JT passend te maken op de Simons. Ik zal wel wat foto's plaatsen als het klaar is en een geluidsopname moet ook lukken.
-
Lennart.
- Geregistreerd lid
-
BartW
- Geregistreerd lid
Ja ben benieuwd ! kijk uit naar de foto`s en soundTurbobakk schreef:Op het moment heb ik helemaal geen geluid. Blok is er uit om wat olielekkages te verhelpen en wat andere zaken. Tegelijkertijd heb ik de motorruimte, asdoorgangen etc. schoon en netjes gemaakt. Behalve wat vliegroest niets bijzonders aangetroffen. Alles is verder keihard.
Voor
Na
-
Turbobakk
- Donateur (8x)

-
brinky
- Donateur

-
Turbobakk
- Donateur (8x)

-
Turbobakk
- Donateur (8x)