sound tuning 9-4x 2.8T aero

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
sveba
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: sound tuning 9-4x 2.8T aero

Bericht door sveba » za 26 jul, 2014 0:25

ik kan in ieder geval wel vlak over grens terecht voor hirsch en ga eens bellen dat moet toch ook gewoon in nl te leveren zijn, gezien het feit dat alle hirsch dealers in het buitenland wel kunnen lijkt het misschien een foutje op de site of zo

Evoman
Geregistreerd lid

Bericht door Evoman » za 26 jul, 2014 7:38

Driessen Saab uit Eindhoven. Die doen nog wel wat met Hirsch. Ze zijn tevens ook Alfa dealer. Kun je gelijk naar zo'n bloedmooie 4C kijken....

Hirsch geeft zelf aan in Nederland naar Driessen te gaan voor Hirsch onderdelen.

sveba
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door sveba » ma 28 jul, 2014 20:06

na een rondje Saab dealers bellen en bsr tuning en daarna Hirsch gemaild ben ik er toch wel uit.
Hirsch kan en wil leveren aan elke Hirsch IPRO dealer o.v.b. dat ik een verklaring aan ze afgeef dat ik er geen moeite mee heb dat het een us product is met alle documentatie in het us engels, dit omdat de auto nooit geleverd is geweest in europa.
bsr kon helemaal niks omdat ze niet de beschikking hebben over dit type auto om de software hiervoor te ontwikkelen.

en nu dan de twijfel tussen een universeel tuner en Hirsch scheelt de helft in euries en das best wel veel geld maar ja Hirsch heeft dit samen met Saab gedaan en de andere niet, wijsheid lijkt dan toch de duurdere optie.

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door johnb52 » ma 28 jul, 2014 20:20

Hirsch!

Evoman
Geregistreerd lid

sound tuning 9-4x 2.8T aero

Bericht door Evoman » ma 28 jul, 2014 20:29

Appeltje, Eitje. Er is maar 1 echte tuner voor nieuwe Saabs in mijn ogen. Hirsch.

Ik neem aan dat je je investering van 50K wel door vakmensen wil laten aanpassen.
Niet een of andere tuning boer die op dezelfde dag 3 Bluemotions en ander nietszeggend spul doet.

Als bonus krijg je een sexy logo op je klep.

sveba
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door sveba » ma 28 jul, 2014 20:52

zou ook raar zijn als iemand hier zegt doe die andere maar :lol: :lol: ik ga de hirsch ook wel doen zitten we ook gelijk aan de max wat de auto kan hebben 500 nm woest koppel voor een benzine auto, van alles wat ik gelezen heb is het niet zo slim er nog meer aan te doen omdat het alleen maar stuk gaat, bak en aandrijflijn zijn niet berekend op meer.

ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ReinO » ma 28 jul, 2014 20:58

Zal wel wat meevallen dat stukgaan hoor. Je rijdt hem toch ook niet Op?

sveba
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door sveba » ma 28 jul, 2014 21:31

[]

hoe bedoel je ik rijd hem niet Op

ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ReinO » ma 28 jul, 2014 23:05

Tot ie niet meer kan. Het herstellen de moeite niet waard meer is.

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » ma 28 jul, 2014 23:11

verdeel ende Hirsch is een oud gezegde in Saabland. Deel de meerprijs maar es door 5 jaren en deel dat nog weer door rijplezier... doen!

sveba
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door sveba » di 29 jul, 2014 0:19

ReinO schreef:Tot ie niet meer kan. Het herstellen de moeite niet waard meer is.
ik denk niet dat deze ooit bij me weg gaat (niks is zeker in het leven) maar ik denk dat ie over een paar jaar op stal gaat, waarbij ik ervan uit ga dat deze auto nooit in de categorie "op" komt wat er ook stuk gaat alleen een echte total loss kan dat regelen.

sveba
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door sveba » di 29 jul, 2014 0:20

Style&Co schreef:verdeel ende Hirsch is een oud gezegde in Saabland. Deel de meerprijs maar es door 5 jaren en deel dat nog weer door rijplezier... doen!
ja ok ! jullie kunnen allemaal de commissie halen Hirsch wordt het.

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door johnb52 » di 29 jul, 2014 1:09

sveba schreef:
Style&Co schreef:verdeel ende Hirsch is een oud gezegde in Saabland. Deel de meerprijs maar es door 5 jaren en deel dat nog weer door rijplezier... doen!
ja ok ! jullie kunnen allemaal de commissie halen Hirsch wordt het.

Ok top!

Wat hebben we gewonnen?

Ik hoop Roy Donders worstenbroodjes :wink:

Spatje
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Spatje » di 29 jul, 2014 12:36

sveba schreef:zou ook raar zijn als iemand hier zegt doe die andere maar :lol: :lol: ik ga de hirsch ook wel doen zitten we ook gelijk aan de max wat de auto kan hebben 500 nm woest koppel voor een benzine auto, van alles wat ik gelezen heb is het niet zo slim er nog meer aan te doen omdat het alleen maar stuk gaat, bak en aandrijflijn zijn niet berekend op meer.
Hirsch biedt toch "slechts" 430Nm aan voor de 2.8T?

En verder is alles te koop als blijkt dat je toch weer wat meer wilt dan 330pk :wow:

sveba
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door sveba » di 29 jul, 2014 19:30

verhip je hebt gelijk het is maar 30 nm bij hun aii dan word het verschil wel erg klein de sjonnie tuners bieden 100nm meer hmmm was ik er net uit zit ik er nu weer middenin. lastig lastig

en ja hardware aanpassen wie gaat daar de bijpassende software voor leveren?

Plaats reactie