3 inch downpipe
-
matje 9-5
- Geregistreerd lid
Re: 3 inch downpipe
Ok, super want dat wou ik graag horen.
Bedankt voor de snelle reactie op mijn vraag.
Bedankt voor de snelle reactie op mijn vraag.
-
Tubefreak
- Donateur

Ik vind het de best merkbare upgrade, naast een chip tuning. Met 3" rijdt het veel fijner, gasresponse is directer zonder hitsig te zijn.
-
tanisha
- Geregistreerd lid
als je nog een standaard gt17 turbo hebt ga je er niet heel erg super veel van merken omdat de gt17 een turbo is die al vrij vlot op spoelt
dit geld niet voor de t5 versies met de gt25 een stukje grotere turbo die meer baat heeft bij een 3 inch
dit geld niet voor de t5 versies met de gt25 een stukje grotere turbo die meer baat heeft bij een 3 inch
-
ReinO
- Donateur (2x)

oeps,
dan blijkt weer mijn gebrek aan kennis. bij mijn T5 golden eerder genoemde superlatieven.
Als ik jou was zou ik op Tanisha's kennis afgaan. 550 euro voor een niet echt veel effect..... .
nu ja de keus is aan jou
suc6
dan blijkt weer mijn gebrek aan kennis. bij mijn T5 golden eerder genoemde superlatieven.
Als ik jou was zou ik op Tanisha's kennis afgaan. 550 euro voor een niet echt veel effect..... .
nu ja de keus is aan jou
suc6
-
tanisha
- Geregistreerd lid
niks wat een mitsubishi td04 niet op lost! maar als je denkt er met een gt17 alleen te zijn met een 3 inch kom je van een koude kermis thuis
zelf zou ik eerst voor de td04 gaan die weer het meeste effect heeft met andere software
zelf zou ik eerst voor de td04 gaan die weer het meeste effect heeft met andere software
-
inactief
- Geregistreerd lid
Bagger opmerking. Er zijn heel veel mensen met een T7 Saab die ontzettend blij zijn geworden van een 3" downpipe.tanisha schreef:als je nog een standaard gt17 turbo hebt ga je er niet heel erg super veel van merken omdat de gt17 een turbo is die al vrij vlot op spoelt
Na een stage 1 upgrade zijn downpipe en intercooler voor T7 "the way to go!".
Schoenmaker...
(edit: hoofd zat in T5, veranderd naar T7)
-
tanisha
- Geregistreerd lid
jij hebt een gt25 das de grotere garrettReinRoel schreef:![]()
welke turbo heb ik dan ook al weer
-
ReinO
- Donateur (2x)

thnx ik zal hem onthouden dit keer
en dames: geen ruzie hier he

en dames: geen ruzie hier he
-
inactief
- Geregistreerd lid
Mannen bedoel je denk ik...
Corrigeren is niet meteen ruzie maken.
Corrigeren is niet meteen ruzie maken.
-
johnb52
- Donateur (7x)

ReinRoel schreef:thnx ik zal hem onthouden dit keer
en dames: geen ruzie hier he![]()
Zet het in je onderschrift !
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Hey G-Ice,
kun je het verschil in een grafiekje laten zien? Zeg een Stage 1 met of zonder 3" DP bij een G1752 en hoe dan de koppel/pk opbouw zich verhoudt?
Groeten
Tubbe
kun je het verschil in een grafiekje laten zien? Zeg een Stage 1 met of zonder 3" DP bij een G1752 en hoe dan de koppel/pk opbouw zich verhoudt?
Groeten
Tubbe
-
inactief
- Geregistreerd lid
Nee, dan zou je 'm op de dyno moeten zetten, met en zonder.
T5 & T7 suite grafiekjes zijn schattingen van de software die geen rekening houden met of de hardware het aankan.
Ik kan wel een mooi grafiekje maken, maar dat is net zo "betrouwbaar" als de mening van de kaasboer op de markt.
Wil je het verschil voelen, ga eens in iemand anders zijn auto proefrijden die die specs heeft.
T5 & T7 suite grafiekjes zijn schattingen van de software die geen rekening houden met of de hardware het aankan.
Ik kan wel een mooi grafiekje maken, maar dat is net zo "betrouwbaar" als de mening van de kaasboer op de markt.
Wil je het verschil voelen, ga eens in iemand anders zijn auto proefrijden die die specs heeft.
-
Injectie
- Moderator
Brilletje nodig Gijs?G-ice schreef:Bagger opmerking. Er zijn heel veel mensen met een T5 Saab die ontzettend blij zijn geworden van een 3" downpipe.tanisha schreef:als je nog een standaard gt17 turbo hebt ga je er niet heel erg super veel van merken omdat de gt17 een turbo is die al vrij vlot op spoelt
Na een stage 1 upgrade zijn downpipe en intercooler voor T5 "the way to go!".
Schoenmaker...
OVerigens de GT17 upgraden met 3" is altijd goed. ALs die dan overlijd kun je hem gelijk vervangen door TD-04