waar is de turbofluit gebleven?.....jammer
-
AlexJ
- Donateur

Re: waar is de turbofluit gebleven?.....jammer
@tanisha: ik ben benieuwd! Als we de specs niet mogen weten, wil ik wel een dyno run zien! Kom je ook langs op de dyno meeting? Wellicht betaal ik je run! 
-
tanisha
- Geregistreerd lid
wanneer is dat? ik wil wel eerst de 3de verbeterde versie er op hebben anders vindt ik het de moeite niet waard!
-
AlexJ
- Donateur

Waarschijnlijk 30 maart. Zie de link onderaan mijn signature.
Wie is er nog meer nieuwsgierig naar de prestaties van deze mysterieuze turbo en deelt de kosten met mij? (Ja inderdaad, ik voel de bui al hangen, straks komt ze en moet ik betalen!
verder wel gezellig hoor T!)
Wie is er nog meer nieuwsgierig naar de prestaties van deze mysterieuze turbo en deelt de kosten met mij? (Ja inderdaad, ik voel de bui al hangen, straks komt ze en moet ik betalen!
-
tanisha
- Geregistreerd lid
als die dan goed loopt en je nodigt me uit kan ik je ook niet weigeren!
-
EdjeK
- Geregistreerd lid
Ik voel een date aankomen
-
izebrand
- Geregistreerd lid
Als je, je turbo niet hoort met je raam open en een muurtje o.i.d naast de auto dan is er iets niet goed. Bij mijn 9000 CSE 2.3 T16 hoor ik mijn turbo altijd bij het optrekken en als ik m'n gas los laat een andere mooie fluit van mijn forge dumpvalve! 
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
waar is de turbofluit gebleven?.....jammer
Zou dat het eerste forum stelletje worden?EdjeK schreef:Ik voel een date aankomen
-
EdjeK
- Geregistreerd lid
[]Bijna te mooi op waar te zijn.
Iemand een mooie trouwauto ?
edit: ik loop te hard van stapel.....................eerst maar eens daten!
Iemand een mooie trouwauto ?
edit: ik loop te hard van stapel.....................eerst maar eens daten!
Reden: Quote verwijderd
-
AlexJ
- Donateur

Geen zorgen, Tanisha en ik spreken en zien elkaar regelmatig, maar bedankt voor alle hulp! 
-
ashwin1
- Geregistreerd lid
klopt, jij hebt een dumpvalve, dat hoor je hem heel goed jah. Wij (T7) zitten vast aan een Bypassvalve, hetgeen een mooi geluid verhinderd (iets luider te maken dmv een WAI/CAI)izebrand schreef:Als je, je turbo niet hoort met je raam open en een muurtje o.i.d naast de auto dan is er iets niet goed. Bij mijn 9000 CSE 2.3 T16 hoor ik mijn turbo altijd bij het optrekken en als ik m'n gas los laat een andere mooie fluit van mijn forge dumpvalve!
-
Onno van Noort
- Geregistreerd lid
Kwamen de fluitende turbo's niet alleen van de VW diesel blokken met de rode TDI's (lees diesel) Turbo's welke tussen de 40 en 60 K aan toeren draaien. Die geven idd een fluitende geluid. Compressie verhouding ligt ongeveer meer dan 2 keer zo hoog en dan daardoor hogere rpm's van de turbo's en een zeer grotere aanzuiging.
Voor mij,...geen fluiten is een niet stukken turbo's, Flinke flow-out betekend dat die het goed naar zijn zin heeft
Voor mij,...geen fluiten is een niet stukken turbo's, Flinke flow-out betekend dat die het goed naar zijn zin heeft