Hola! Ziet er goed uit!Herr.ik. schreef:...Daar rijd je de lichtere porsches wel mee voorbij
Ik lees dat je Caab een STG5 is? Wat is er zoal aan gedaan? Heb je misschien een linkje?

Hola! Ziet er goed uit!Herr.ik. schreef:...Daar rijd je de lichtere porsches wel mee voorbij

Ik gok op 290pk nu. Maar dat kan nog wel wat omhooggekrikt worden, eerst eens die breedband- en EGT-sensor installerenTubefreak schreef:Deze week een stukje mogen bij rijden in Millerman gevechtsvliegtuig (300+ pk?)....Ondanks het enorme vermogen viel iets anders nog meer op: zijn REMMEN. Dat was echt absurd! Hij staat volgens mij sneller stil dan dat ie kan optrekken.
Tja ... het is wat er "aangeboden" wordt hé ...evo schreef:...kies dan ook een waardige opponent...![]()
(al dunnen ze idd wel uit...)

Kwam vandaag iets vaags op vier wielen tegen wat er wel uitdagend uitzag, maar gelegenheid en nut was er niet om wat te 'testen'. Maar goed ook, achteraf bleek het een GM Pontiac GTO 2005 te zijn met 6 liters en 30% meer vermogen.SaDi schreef:Wil wel eens een non-Saab waar ik echt voluit voor moet gaan ....![]()

Torque mattersTubefreak schreef:.... te zijn met 6 liters ...