Circuit auto '02 9-3, Stage 4, Eibach/Bilstein, afslankcursu
-
Blindstra
- Geregistreerd lid
Re: Circuit auto '02 9-3, Stage 4, Eibach/Bilstein, afslankc
Tip:
http://www.driving-fun.com/2613/active/ ... essie.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.driving-fun.com/2613/active/ ... essie.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
-
evo
- Donateur (2x)

Ziet er idd goed uit! Kan me voorstellen dat het erg druk wordt?
Vandaag eerst nog even weer langs Lelystad
het weer lijkt mee te werken.
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
Vandaag eerst nog even weer langs Lelystad
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
-
millerman
- Donateur (3x)

Zo, vandaag voor het eerst fatsoenlijk gereden in de wagen. Wat mij betreft is ons primaire doel ruimschoots gehaald: wat een bak lol! Echt briljant om te crossen en ideaal om grenzen op te zoeken van het remmen en sturen.
Maar dan komt er vanzelf een secundair doel: het kan altijd beter! Want de wegligging laat nog een hoop te wensen over. Deze 9-3 heeft een comfortabeler onderstel dan mijn 9-5, dat kan natuurlijk niet! Daarnaast moeten we nog eens goed naar de banden kijken, want je kunt er iets te makkelijk mee driften. Wel leuk in sommige bochtjes
En ik kan nog wel wat werken aan mijn skills, want ik gok dat ik vandaag onderaan eindig qua tijd.
Maar dan komt er vanzelf een secundair doel: het kan altijd beter! Want de wegligging laat nog een hoop te wensen over. Deze 9-3 heeft een comfortabeler onderstel dan mijn 9-5, dat kan natuurlijk niet! Daarnaast moeten we nog eens goed naar de banden kijken, want je kunt er iets te makkelijk mee driften. Wel leuk in sommige bochtjes
En ik kan nog wel wat werken aan mijn skills, want ik gok dat ik vandaag onderaan eindig qua tijd.
-
Te-Jo
- Geregistreerd lid
wanneer komen er foto's van jullie rij kunsten 
-
Peterbreda
- Donateur

En hoe zat je stoel !! 
-
millerman
- Donateur (3x)

Zat top! Wat een wereld van verschil! Echt veel prettiger als je je geen zorgen hoeft te maken om te blijven zitten.
-
Blindstra
- Geregistreerd lid
Dat denk ik wel voor die prijs. Tussen de 20 en 30 auto's heb je zo.evo schreef:Ziet er idd goed uit! Kan me voorstellen dat het erg druk wordt?
Tip voor de wegligging: (Patrick) Snel autosport
-
millerman
- Donateur (3x)

Dank! Van de website word ik niet heel veel wijzer. Bedoel je de Intrax onderstellen?
-
Blindstra
- Geregistreerd lid
Ik doel niet specifiek op een merk MM. Meer op de kennis en kunde. Voor zover ik weet leveren dit soort mannen alle merken die je maar kunt bedenken. Het gaat er vaak om wat goed is en daarnaast de connecties om aan leuk gebruikt spul te komen voor een nette prijs. Meestal is een belletje of een bezoekje vaak voldoende om te bekijken of je wat voor elkaar kunt betekenen.
-
inactief
- Geregistreerd lid
Maarten staat te trappelen van ongeduld om een paar rondjes te mogen rijden...
Er zijn nog 3 wachtenden voor u!

Jong geleerd, ...

Hij kan niet wachten tot hij groot genoeg is om ook zijn rondjes te kunnen maken.
(En nee, al lijkt het zo, het is niet ba(r)tje!)
Wat ontzettend leuk is zo'n dag toch!
Aan het einde van de dag hebben evo en ik nog even geprobeerd of de semi slicks en gewone banden nog veel verschil geven, resultaat was WELDEGELIJK!
Bij mij scheelde het 2 seconden op 1:07 en bij evo 30 seconden!
Na wat prietpraat rondom de baan moeten we volgende keer ook eens met bandenspanning gaan klooien.
Kijken wat daarmee te winnen / verliezen is.
Er zijn nog 3 wachtenden voor u!
Jong geleerd, ...
Hij kan niet wachten tot hij groot genoeg is om ook zijn rondjes te kunnen maken.
(En nee, al lijkt het zo, het is niet ba(r)tje!)
Wat ontzettend leuk is zo'n dag toch!
Aan het einde van de dag hebben evo en ik nog even geprobeerd of de semi slicks en gewone banden nog veel verschil geven, resultaat was WELDEGELIJK!
Bij mij scheelde het 2 seconden op 1:07 en bij evo 30 seconden!
Na wat prietpraat rondom de baan moeten we volgende keer ook eens met bandenspanning gaan klooien.
-
Garrett
- Lid van verdienste
Wat ziet die 9-3 er inmiddels ont-zet-tend dik uit met die aeroskirts, rolkooi en bestickering 
-
evo
- Donateur (2x)

Hmmm.... ja, ik kan dus beamen dat die R888's wel degelijk hun werk doenG-ice schreef:...Aan het einde van de dag hebben evo en ik nog even geprobeerd of de semi slicks en gewone banden nog veel verschil geven, resultaat was WELDEGELIJK!
Bij mij scheelde het 2 seconden op 1:07 en bij evo 30 seconden!![]()
Nog wat pica's... later komt er misschien nog een filmpje (als ik het wat kan bijsnijden...)...

en natuurlijk het jonge grut:
nog ietjes groeien... Mr. Stig junior...

En z'n oudste zusje kan natuurlijk ook niet achter blijven...:

-
keesvanputten
- Geregistreerd lid
Tjonge, van zulke verhalen en foto's krijg je spontaan zin om naar het circuit te gaan!
Ziet er profi uit met die rolkooi en bestickering!
Ziet er profi uit met die rolkooi en bestickering!
-
sb129h
- Donateur (2x)

Enorm laagdrempelig hoor, je kunt gewoon met je niet-aangepaste straatauto deelnemen.
Volgens mij moet je auto APK-gekeurd & -waardig zijn, wordt ook nog effetjes gekeurd daar ter plekke, zeiltje mee, helmpje mee, geld mee om überhaupt te starten en gááán!
(Check wimedo-sitel maar voor de details.)
En anders ga je gewoon een keertje kijken hoe het daar aan toe gaat. D'r rijdt daar vanalles, Lotussen, Peugeotjes, noem het maar.
Volgens mij moet je auto APK-gekeurd & -waardig zijn, wordt ook nog effetjes gekeurd daar ter plekke, zeiltje mee, helmpje mee, geld mee om überhaupt te starten en gááán!
(Check wimedo-sitel maar voor de details.)
En anders ga je gewoon een keertje kijken hoe het daar aan toe gaat. D'r rijdt daar vanalles, Lotussen, Peugeotjes, noem het maar.
-
Maarten
- Lid van verdienste
De kosten zijn inderdaad te overzien. Leden betalen 14 euro voor de eerste drie starts en 3 euro voor elk volgend rondje. Niet-leden betalen 20 euro voor de eerste drie starts en 3 euro voor elk volgend rondje.
De diversiteit aan auto's maakt het ook leuk om eens een dagje te komen kijken.
Hieronder een rijtje met Caterham, Nissan, MadMax-achtig zelfbouwdinges, Simca, Lotus, Porsche, BMW, Rover, BMW en SAAB.

En tussen al die BMW 3 series duikt dan ineens een MGB GT op.

Behalve in de 9-3 doet a85 ook mee in zijn eigen Locoblade. Het ding draait het dubbele aan toeren van de 9-3.

De stoelen en gordels zijn een enorme verbetering. Voorheen moest je op allerlei manieren proberen te voorkomen dat je van de stoel afgleed. Nu kan de aandacht op andere dingen gericht worden.
Jammer dat ik iets eerder weg moest. Het zou leuk zijn geweest om ook aan den lijve te ondervinden wat het verschil tussen de straatbanden en de semislicks is. De volgende keer rijd ik ook een rondje op de gewone banden.
De diversiteit aan auto's maakt het ook leuk om eens een dagje te komen kijken.
Hieronder een rijtje met Caterham, Nissan, MadMax-achtig zelfbouwdinges, Simca, Lotus, Porsche, BMW, Rover, BMW en SAAB.

En tussen al die BMW 3 series duikt dan ineens een MGB GT op.

Behalve in de 9-3 doet a85 ook mee in zijn eigen Locoblade. Het ding draait het dubbele aan toeren van de 9-3.

Hartstikke fijn dat dat nog op het laatste moment gefixt is. Thanks!Peterbreda schreef:En hoe zat je stoel !!
De stoelen en gordels zijn een enorme verbetering. Voorheen moest je op allerlei manieren proberen te voorkomen dat je van de stoel afgleed. Nu kan de aandacht op andere dingen gericht worden.
Jammer dat ik iets eerder weg moest. Het zou leuk zijn geweest om ook aan den lijve te ondervinden wat het verschil tussen de straatbanden en de semislicks is. De volgende keer rijd ik ook een rondje op de gewone banden.