Opleuken Saab 9-5 Aero estate 2.3T aut 2000 met 200.000

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Hypocrates
Geregistreerd lid

Bericht door Hypocrates » do 17 dec, 2009 10:34

pokke, hij is van 2000

jou coils kunnen dus ook bij mij er onder. Maar 1100 euries moet ik eerst maar es even in de groep gooien :-) want dan zijn ze ook nog niet gemonteerd natuurlijk

trollspeed
Geregistreerd lid

Bericht door trollspeed » do 17 dec, 2009 12:08

Nee dat klopt maar je krijgt er een geheel andere 9-5 voor terug en vervangen moet toch een keer dus sparen maar............ :wink:

Trouwens 9,5 j is veeeeeeeel te breed dan krijg je van die banden die uitlopen op de velgen, dus de velgrand steekt buiten de band.mijn menig ziet er niet uit......(stoepranden)...... :shock:

EJ

Hypocrates
Geregistreerd lid

Bericht door Hypocrates » do 17 dec, 2009 12:31

trollspeed schreef:Nee dat klopt maar je krijgt er een geheel andere 9-5 voor terug en vervangen moet toch een keer dus sparen maar............ :wink:

Trouwens 9,5 j is veeeeeeeel te breed dan krijg je van die banden die uitlopen op de velgen, dus de velgrand steekt buiten de band.mijn menig ziet er niet uit......(stoepranden)...... :shock:

EJ
Heb jij die er onder zitten dan? ik weet niet helemaal wat je bedoelt

carlsson
Geregistreerd lid

Bericht door carlsson » do 17 dec, 2009 18:51

Die 19 inch velgen van de 9.3 Sport Sedan/ Black Turbo X zijn slechts 7,5 J breed met ET 41. Daar kan dan tot bv 235 mm breed op, bij de 9.3 is het dan 235/40/R19.
De 3 arms Hirsch 19 inch velgen zijn imho 8j dat past ook.
Met tech 2 kun je de kilometertelller laten calibreren op eventuele afwijkende bandenmaten met een iets grotere afrol.

Hypocrates
Geregistreerd lid

Bericht door Hypocrates » do 17 dec, 2009 21:09

carlsson schreef:Die 19 inch velgen van de 9.3 Sport Sedan/ Black Turbo X zijn slechts 7,5 J breed met ET 41. Daar kan dan tot bv 235 mm breed op, bij de 9.3 is het dan 235/40/R19.
De 3 arms Hirsch 19 inch velgen zijn imho 8j dat past ook.
Met tech 2 kun je de kilometertelller laten calibreren op eventuele afwijkende bandenmaten met een iets grotere afrol.

kijk, weer wat geleerd. alleen weet ik niet waar dat verhaal over 9,5j vandaan komt, heb et er niet over gehad dacht ik, maar das offtopic dan

trollspeed
Geregistreerd lid

Bericht door trollspeed » do 17 dec, 2009 23:42

Hypocrates schreef:
trollspeed schreef:Nee dat klopt maar je krijgt er een geheel andere 9-5 voor terug en vervangen moet toch een keer dus sparen maar............ :wink:

EJ
Heb jij die er onder zitten dan? ik weet niet helemaal wat je bedoelt
SORRY verkeerde topic ik heb er 2 door elkaar gehaald :oops:

Ik heb wel de H&R coilovers ...........

EJ

Plaats reactie