Vrijdag 17/8 gaat de stage 1 er dus op
Tuningdagen A&P Cars België
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Kom `m dan de 18e even showen bij Saabjes aan de Maas!tgremlin schreef:Ik heb mijn bevestiging binnen (email)![]()
Weten wij ook meteen wat dat doet
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
Re: tuning
Staat geen tijd bij. Ze beginnen om 10.00 volgens de website, dus ik zorg dat ik er rond die tijd gewoon benV-max schreef:tgremlin, wanneer heb je een afspraak die vrijdag bij A&P??
Ik kom ook af voor een stage1, voor saab9000
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
Is een idee, maar zat niet in de planning. En ivm de bbq moet je vooraf opgeven of je komt dus op het laatste moment toch even komen kijken is (gezien de forse afstand vanuit Z.Vl.) niet echt een optie lijkt mij.taaffert schreef:Kom `m dan de 18e even showen bij Saabjes aan de Maas!tgremlin schreef:Ik heb mijn bevestiging binnen (email)![]()
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
OK, is dus een datetaaffert schreef:Kom `m dan de 18e even showen bij Saabjes aan de Maas!
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Relaxed, ben benieuwd!tgremlin schreef:OK, is dus een datetaaffert schreef:Kom `m dan de 18e even showen bij Saabjes aan de Maas!
Weten wij ook meteen wat dat doetNu maar hopen dat die tuning vrijdag in orde komt
-
Estatic
- Geregistreerd lid
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
-
V-max
- Geregistreerd lid
-
V-max
- Geregistreerd lid
tuningdagen
Ik heb een afspraak om 19u s'avonds, op het circuit of in de garage, dat gingen ze mij nog laten weten.
-
crosser 1
- Geregistreerd lid
-
TurboTimo
- Geregistreerd lid
-
inactief
- Geregistreerd lid