advies voor mijn cabrio lpt , 2002
-
900T-R
- Geregistreerd lid
Re: advies voor mijn cabrio lpt , 2002
Een sportluchtfilter moet je zien als een kleine schakel in een reeks maatregelen om de doorstromingsweerstand in het in/uitlaatsysteem te verminderen. Op zichzelf kun je die twee pk inderdaad niet 'voelen' - maar om een optimaal resultaat te bereiken voor wat betreft vermogen en -belangrijker bij een turbo- gasresponse terwijl de thermische belasting binnen zekere grenzen blijft, zullen dit soort kleine dingetjes gewoon in orde moeten zijn. Bovendien haal je een luchtfilter van vijf, zes eurotientjes of zo er al snel 'uit' omdat je het niet meer bij elke grote beurt hoeft te vervangen. Eén maal in de 60.000 km of zo schoonmaken is voldoende.
En zoals Maarten al zegt; het gaat om de totale ervaring, niet alleen om het aantal pk's onder de kap.
En zoals Maarten al zegt; het gaat om de totale ervaring, niet alleen om het aantal pk's onder de kap.
-
easy
- Geregistreerd lid
Vandaag tevens een J&R Sportfilter gemonteerd en ook hier toch weer een waarneembaar verschil.
De auto lijkt iets subtieler op te trekken en weer iets rustiger op te pakken. Ik denk als je spreekt over "turbo-lag" dat dit zeer zeker verminderd is, dus ook weer TOP!
Gr,
easy
(Heb trouwens geen ander "geluid" opgemerkt, heb zelfs de auto met ramen en dak open een paar keer goed doorgetrokken )
De auto lijkt iets subtieler op te trekken en weer iets rustiger op te pakken. Ik denk als je spreekt over "turbo-lag" dat dit zeer zeker verminderd is, dus ook weer TOP!
Gr,
easy
(Heb trouwens geen ander "geluid" opgemerkt, heb zelfs de auto met ramen en dak open een paar keer goed doorgetrokken )
-
erwin
- Geregistreerd lid
Wat is jullie advies voor een 9-3 lpt , heb geen idee war ik de juiste filter kan vinden.
Ik doe het thans met een standaard filter. Het vermogen zal ca 220 pk zijn dus een beetje frisse lucht kan gebruikt worden.
Met groet, Erwin.
Ik doe het thans met een standaard filter. Het vermogen zal ca 220 pk zijn dus een beetje frisse lucht kan gebruikt worden.
Met groet, Erwin.
-
B235R
- Lid van verdienste
-
Marc
- Lid van verdienste
of die van J/R.. Je kan ook een open luchtfilter monteren...

+- 95Euro

+-50 Euro
Zo een vervangingsfilter heb ik hier nog liggen.
Marc

+- 95Euro

+-50 Euro
Zo een vervangingsfilter heb ik hier nog liggen.
Marc
-
erwin
- Geregistreerd lid
zo'n open filter lijkt me wel wat , lekker een beetje bwaaapen bij het optrekken .
Goede site trouwens van k&n.
Erwin.
Goede site trouwens van k&n.
Erwin.
-
michiel
- Donateur (2x)

-
erwin
- Geregistreerd lid
Staat inderdaad erg fraai. Is dat zelf te monteren ?
Vraag me ook af waar je dealers vind die dit leveren en eventueel monteren.
groet,erwin.
Vraag me ook af waar je dealers vind die dit leveren en eventueel monteren.
groet,erwin.
-
doktorevil
- Geregistreerd lid
Maak maar een afspraak bij A&P Cars
Of is dit ongewenste reclame?
Of is dit ongewenste reclame?
-
erwin
- Geregistreerd lid
Da's een end weg v.a. gouda.
Aan de andere kant , een beetje adaptional runnen richting belgie .
Groe, Erwin.
Aan de andere kant , een beetje adaptional runnen richting belgie .
Groe, Erwin.
-
Erik
- Lid van verdienste
ach ik ga vanuit nieuw vennep. Heb gehoord dat de kwaliteit van het werk van bijzonder hoog niveau is en de prijzen die hij vraagt voor diverse handelingen (helemaal als je wat combineert) rechtvaardigen de rit.
-
Injectie
- Moderator
Auto Janse in Zwolle is de nederlandse importeur van Speedparts. Zij monteren ook voor je.