Ik hanteer eigenlijk altijd de trail and error methode. Wisselen met een goede en dan per cilinder verder kijken/testen, heb je er 2 in slechte staat sta je dan soms een beetje stom te kijken. In mijn ervaringen was trouwens iedere keer cilinder 4 kapot, toeval?
Stotteren bij volgas.
-
DionHPT
- Geregistreerd lid
Re: Stotteren bij volgas.
vaak zijn slechte bobines niet goed uit te lezen, ook niet met de TECH2, dit omdat de cyclus te kort is en dus niet wordt opgeslagen als Knock of Missfires.
Ik hanteer eigenlijk altijd de trail and error methode. Wisselen met een goede en dan per cilinder verder kijken/testen, heb je er 2 in slechte staat sta je dan soms een beetje stom te kijken. In mijn ervaringen was trouwens iedere keer cilinder 4 kapot, toeval?
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Oops m'n 9-5 modus stond nog aan. Voor de bobines geldt overigens wel hetzelfde als voor een DIC.ZSR schreef:Tubbe geldt dit voor een ng9-3?
-
trollspeed
- Geregistreerd lid
Bobines zijn wel aan gegeven als ze defect zijn of gaan en overslaan tenminste bij mijn V6 9-3 (2006) wel..
Dacht een P3101 is eerste cilinder... 2 ,3,4 etc
EJ
Dacht een P3101 is eerste cilinder... 2 ,3,4 etc
EJ
-
maxmoh
- Geregistreerd lid
Ik had eerst ook last van dit probleem, totdat ik mijn dumpvalve ging monteren toen kwam ik de achter dat mijn vacuumslang bij mijn inlaatspruitstuk de af was geschoten, nieuw slangetje gemonteerd toen was het stotteren afgelopen
.
900ng 2.0t stage 1
900ng 2.0t stage 1