Jongens met grote turbo's moet gewoon compenseren voor andere kleine dingenMaarten schreef:...p.s. Vyv grijp onderhand eens in!
i-tjes
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Re: i-tjes
-
evo
- Donateur (2x)

Ja mijn bankrekening...
Maar die was daarvoor eigenlijk nog niet eens zo.... nah, laat maar
ps. zo groot is een 19T ook weer niet
Maar die was daarvoor eigenlijk nog niet eens zo.... nah, laat maar
ps. zo groot is een 19T ook weer niet
-
inactief
- Geregistreerd lid
Offtopic 
Wat kan die master technician van Autobedrijf Peter Mink sleutelen zeg!
Met 2 toekijkende onnozelaars die niet veel meer kunnen dan software aanpassen, met de handen in de zak toekijken, boertjes laten en vooral klieren zijn we in no time van een "doet het niet" Saab naar een BioPower Stage 4 B205 gegaan die hard nieuwe remmen & een onderstel upgrade kan gebruiken!
Onnozel kijken met gereedschap vast, wachten op instructies...
Hij staat er een beetje verloren bij zonder oranje kroket! Maar A85 is COOL!

Paar uurtjes en wat worstebroodjes later:

Prutsblok & ruilblok. We hebben meteen maar even het uitlaat spruitstuk vervangen, een verprustst tapeind uitgefreesd, turbo vervangen door een TD04, Bio St3 1/2 geinstalleerd (op benzine 250 / 350), en wat ander prul geknutseld...

Uiteraard móét er even getest worden of de nieuwe 3" aan de kwaliteits norm voldoet door de voor dat doel speciaal ingevlogen acrobaat Adriaan.

Hopelijk volgt er nog veel lol met dit autotje en kunnen we samen met de Saab master technician veel leren en experimenteren zodat we dit ding steeds sneller rechtdoor en de bocht om kunnen krijgen!
Back on topic:
Maandag gaat er weer een i-tje de pletter in. Sorry Saabje, je hebt ons veel plezier gebracht maar kon niet op tegen je turbo broertje!
Gr GrIJnS
Met 2 toekijkende onnozelaars die niet veel meer kunnen dan software aanpassen, met de handen in de zak toekijken, boertjes laten en vooral klieren zijn we in no time van een "doet het niet" Saab naar een BioPower Stage 4 B205 gegaan die hard nieuwe remmen & een onderstel upgrade kan gebruiken!
Onnozel kijken met gereedschap vast, wachten op instructies...
Hij staat er een beetje verloren bij zonder oranje kroket! Maar A85 is COOL!
Paar uurtjes en wat worstebroodjes later:
Prutsblok & ruilblok. We hebben meteen maar even het uitlaat spruitstuk vervangen, een verprustst tapeind uitgefreesd, turbo vervangen door een TD04, Bio St3 1/2 geinstalleerd (op benzine 250 / 350), en wat ander prul geknutseld...
Uiteraard móét er even getest worden of de nieuwe 3" aan de kwaliteits norm voldoet door de voor dat doel speciaal ingevlogen acrobaat Adriaan.
Hopelijk volgt er nog veel lol met dit autotje en kunnen we samen met de Saab master technician veel leren en experimenteren zodat we dit ding steeds sneller rechtdoor en de bocht om kunnen krijgen!
Back on topic:
Maandag gaat er weer een i-tje de pletter in. Sorry Saabje, je hebt ons veel plezier gebracht maar kon niet op tegen je turbo broertje!
Gr GrIJnS
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Waar ben ik in dit verhaalG-ice schreef:Offtopic
-
inactief
- Geregistreerd lid
Je vroeg er zelf naar!
Ow, en in je bed te stinken, de eerste helft van de dag!
Maar ere wie ere toekomt, jij hebt je eigen saab gesloopt die dag, net als ik eerder op de dag de mijne gesloopt heb (klote Pajero's!)
Ik wou dat het bij mij ook "maar" een stripje was!
Ow, en in je bed te stinken, de eerste helft van de dag!
Maar ere wie ere toekomt, jij hebt je eigen saab gesloopt die dag, net als ik eerder op de dag de mijne gesloopt heb (klote Pajero's!)
Ik wou dat het bij mij ook "maar" een stripje was!
-
0240613
- Geregistreerd lid
wat heb je gedaan Gijs? Konden de aandrijfassen het geweld niet meer aan?
-
inactief
- Geregistreerd lid
2 seconden naar rechts gekeken met 10 km per uur, dat was einde Viggen voorbumper.
Daar zit nu een gat in op Pajero trekhaak formaat.
Daar zit nu een gat in op Pajero trekhaak formaat.
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Hoezo heb ik mijn saab gesloopt
?
Je bedoelt dat zuigende geluid? Dat was een stofzuiger daar kun je je auto netjes mee houden
!
Die mooie viggen bump is wel zonde idd
!
Je bedoelt dat zuigende geluid? Dat was een stofzuiger daar kun je je auto netjes mee houden
Die mooie viggen bump is wel zonde idd
-
inactief
- Geregistreerd lid
Neuj, bovenste grijze plastic is helemaal naar z'n grootje.
Hoort er allemaal bij, had ik maar moeten opletten en niet zo dicht op die boerenbus moeten rijden.
Eigen schuld dikke bult!
Hoort er allemaal bij, had ik maar moeten opletten en niet zo dicht op die boerenbus moeten rijden.
Eigen schuld dikke bult!