Maar op het moment gaat het wat langzamer en ik denk dat er voorlopig ook niet zoveel aan gedaan kan worden aangezien ik afgelopen maandag vader ben geworden.
Kijk hier voor meer info...
Ja, lijkt mij een goed idee. Daarom dacht ik aan de set van de aero-uitvoering inclusief bekrachtiging en hoofdremcylinder.giuliettaevo schreef:Wat wij meestal doen is een set remmen van een veel snellere en/of zwaardere auto pakken. Als je 1800 kilo tot stilstand kunt brengen lukt het met 100 kilo vast beter tenslotte.![]()
Universele brackets kun je wel vergeten, daar ga je niks in vinden. Zelf maken is de oplossing. Maar is er nergens een Matra rijder die grotere remmen gemonteerd heeft? Ik weet dat er ook Matra's zijn met Alfa v6en erin die zullen toch ook wel iets aan de remmen gedaan hebben?
Adapters eerst zelf maken uit bv 10mm mdf om te proberen en daarna uit 10mm staalplaat laten snijden.
Gefeliciteerd!!giuliettaevo schreef:Ach, die 400 pk zal op den duur ook wel weer wennen.Maar ik moet toch iets om een beetje mee te komen met mijn vrienden.
![]()
Maar op het moment gaat het wat langzamer en ik denk dat er voorlopig ook niet zoveel aan gedaan kan worden aangezien ik afgelopen maandag vader ben geworden.![]()
Kijk hier voor meer info...