van 100 km/h naar 200 km/h
-
joachiem
- Geregistreerd lid
Re: van 100 km/h naar 200 km/h
Trekt gewoon normaal voor een lpt met kat en die hebben boven in de toeren niet zo veel pit...zeker niet met een 6 primair want dan zit je er snel aan je max toeren en blijf je klutsen met die versnelingspook
200pk haal je niet zomaar met een lpt....wat is er allemaal aan gedaan?
-
turbopilot
- Donateur (7x)

hij trekt trouwens niet normaal voor een lpt, maar als een beer het lijkt langzaam op het filmpje.
ik schreef richting, niet dat
waarom, omdat ie sneller is dan een standaard (snelle) fpt
kat is en nu onderuit, maar daar merk ik niets van, zal eens een keer als alles klaar is een nieuwe run moeten maken.
een lpt overbrenging is mooi, voor een lpt, niet als er meer vermogen uitkomt. als je 1 tel te laat bent klapt ie zo de begrenzer in.
er zit al wel 195 55 16 onder.
mijn 99 met 4 bak en primair 7 zou wat dat betreft nog beter zijn. die komt theoretisch uit op 120 in z'n 2, 180 in 3 en 6x42 in z'n 4, maar ja die haalt dat niet met 90 pktjes
apc moet er nog op, zal het maar niet vertellen hoe het nu gaat, anders heb jij niets te doen.
je voelt gewoon dat ie bovenin arm loopt.
hij staat trouwens in winterslaap
BTW zoek nog wel een complete apc set voorweinug
ik schreef richting, niet dat
waarom, omdat ie sneller is dan een standaard (snelle) fpt
kat is en nu onderuit, maar daar merk ik niets van, zal eens een keer als alles klaar is een nieuwe run moeten maken.
een lpt overbrenging is mooi, voor een lpt, niet als er meer vermogen uitkomt. als je 1 tel te laat bent klapt ie zo de begrenzer in.
er zit al wel 195 55 16 onder.
mijn 99 met 4 bak en primair 7 zou wat dat betreft nog beter zijn. die komt theoretisch uit op 120 in z'n 2, 180 in 3 en 6x42 in z'n 4, maar ja die haalt dat niet met 90 pktjes
apc moet er nog op, zal het maar niet vertellen hoe het nu gaat, anders heb jij niets te doen.
je voelt gewoon dat ie bovenin arm loopt.
hij staat trouwens in winterslaap
BTW zoek nog wel een complete apc set voorweinug
-
joachiem
- Geregistreerd lid
een fpt is wel sneller als jou auto hoor
100-200km 27sec is niet echt snel maar komt wel lekker van de plek natuurlijk.......doet een fpt wel een stukje sneller 19sec 175pk.
Apc setje is wel leuk en save+ de beste tuning voor een Lpt samen met een intercooler setje en primair 7
Apc setje is wel leuk en save+ de beste tuning voor een Lpt samen met een intercooler setje en primair 7
-
turbopilot
- Donateur (7x)

wil ik wel eens zien, en dan niet via filmpje, maar gewoon naast elkaar op een fatsoenlijke snelwegjoachiem schreef:een fpt is wel sneller als jou auto hoor:
let wel er zit een andere (grotere) bandenmaat op
http://www.gbshop.nl/content/informatie ... kening.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
-
joachiem
- Geregistreerd lid
Jou lpt caab zou vast bij kunnen houden en mischien wel stuk sneller als een fpt in de praktijk....je weet het nooit he 
-
turbopilot
- Donateur (7x)

het is geen lpt meer,
er zijn wel meer wegen naar fpt zonder apc 
-
joachiem
- Geregistreerd lid
denk wel dat jou caab 1 van de snelste lpt,s is zonder apc...hoe doe je dit precies of is dit geheim van de smit?
-
turbopilot
- Donateur (7x)

uit een ander topic
Nieuw woord voor scrabble met credits aan Joachiem
Nieuw woord voor scrabble met credits aan Joachiem