....bijschroeven!

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Plaats reactie
doktorevil
Geregistreerd lid

....bijschroeven!

Bericht door doktorevil » ma 08 mar, 2004 14:43

Nou had ik mijn huistuner ( :wink: ) de resultaten toegestuurd van de rollerbanktestdag. Ik dacht dat ik meer pk's zou hebben (wat word je toch hebberig van tunen :roll: ).
Maar geen nood! Ik moest nog maar eens langskomen, en dan zou hij nog wel eens even kijken. Toni keek en deed nog iets met de brandstof toevoer, Mustafa keek ook, draaide nog wat aan de APC, en zie daar nu piekt ie op 1,2 :twisted: :twisted: .
Kan ik er weer een maand of twee tegen voordat ik hier weer aan gewend ben....

Nou had Toni nog een ander leuk speeltje. Een atmosferische dumpvalve die wel werkt als je een luchtmassameter hebt....Kwijl.....
Dat had hij nou niet moeten laten zien.....Te laat, nu wil ik ook!!!

Was weer een leuke zaterdagmiddag (Erik,Maarten en Marc waren ook aanwezig) lekker klooien met auto's.

Grt,

Tijn

turboflix
Donateur
Donateur

Re: ....bijschroeven!

Bericht door turboflix » ma 08 mar, 2004 18:24

eee gij....doet mijn us de volgende keer effe bellen.... dan goan ik ok mee witte wel witte nie....

:roll:

900T-R
Geregistreerd lid

Bericht door 900T-R » ma 08 mar, 2004 18:41

Idem, maar dan zonder dat stupide quasi-Vlaamse accent... :P :lol:

doktorevil
Geregistreerd lid

Bericht door doktorevil » ma 08 mar, 2004 20:23

Das broabaants man! Ginnen bels! Zedde gij un beitje waus of wa?!

:? :P :-P+

Maar dat is goed, de volgende keer bel ik wel even of je meegaat.

turboflix
Donateur
Donateur

Bericht door turboflix » ma 08 mar, 2004 23:40

kikt us ier mannekke: khem munnun uis wel in belgie stoan moar kzijn dus wel unnun gewoanun broabaander ee... witte wel witte nie..

nou witte gij dah ok wir ee....

houdoe ee kullekke en da ge bedaankt zij , dah witte..

:lol: :lol:

doktorevil
Geregistreerd lid

Bericht door doktorevil » do 11 mar, 2004 10:23

Nou reed ik vanochtend lekker rustig naar mijn werk, en plots voegt er zo een vrachtwagen in. Er zat nog vijftig meter tussen mijn neus en de achterbumper van de desbetreffende vrachtwagen. Na flink gasgeven om in te halen viel mijn oog op de vdo turbodrukmeter, die liep door naar de 1,4 :shock: :shock: De gewone meter die liep bijkans uit het rood :-P+

Mmmmmm..............Turbo.... :twisted:

Dus die Dumpvalve moet er echt op. Want de standaard bosch die erop zit kan naar ik meen niet zoveel druk hebben, klopt dat?

(R)ed
Lid van verdienste

Bericht door (R)ed » wo 17 mar, 2004 1:10

Dumpvalve heb ik sinds vorige week is een aanrader op een classic!!!
Klinkt errug lekker en de turbo spoelt bij mij beter op, maar dat komt omdat ik nog geen dumpvalve standaard heb

Plaats reactie