dasdaas schreef:Marc van Beek schreef: ik heb eerlijk gezegd alleen prijzen van Elferink bekeken (€ 600,- excl. btw) en dan is die van € 250,- wel een aantrekkelijke deal.
okee, voor de laatse keer dan: nu vergelijk je dus weer nieuw (gereviseerd) met gebruikt (slechts duizend nogwat kilometer is niet nieuw!)
Van een nieuwe of gereviseerde mag je verwachten dat ze bij goed gebruik zeker een ?100.000 km? mee gaan, wat zal er van dat verwachtingspatroon over blijven bij slecht gebruik in de 1e 1000 km? Ik weet het niet hoor...
Ik bekeek het als volgt:
€ 250,- + € 50,- gereviseerd/klein beetje gebruikt t.o.v. € 600,- + € 120,- bij Elferink (gereviseerd?)
en
€ 450,- + € 90,- nieuw Japan (zonder garantie) t.o.v. een nieuwe hier die kost € ?, een gereviseerde is m.i. geen nieuwe.
Is een gereviseerde gelijkwaardig aan een nieuwe? Als dat zo is dan zou ik inderdaad voor een gereviseerde (met garantie?) opteren.
Mijn indruk is/was dat bij een gereviseerde slechts de delen die kapot zijn zijn vervangen. Nu maak ik uit jullie reacties op dat bij revisie een turbo geheel nieuw opgebouwd is?
Maar dan nog is € 300,- niet veel geld voor een z.g.a.n. turbo