Saab 9000 Aero => 200PK aut vs. 225 schakel ?
-
Injectie
- Moderator
-
Marc
- Lid van verdienste
-
ARROWS
- Geregistreerd lid
-
ARROWS
- Geregistreerd lid
-
michiel
- Donateur (2x)

Bij de revisie is de automaat ook versterkt (hoe dat technisch gedaan is weet ik niet precies).Injectie schreef:En volgens mij na de Revisie opnieuw stuk gegaan.
Ik heb er nu ruim 10.000 km probleemloos mee gereden. Jeroen -vorige eigenaar- heeft wel problemen gehad met de automaat, maar naar zijn eigen zeggen was dat achteraf wel te wijten aan te forse belasting van de automaat in de 1e en 2e trap. In de bebouwde kom rijd ik dus tamelijk rustig en daar buiten, vooral op de snelweg, ook wel voluit.

-
michiel
- Donateur (2x)

Dit topic werd door een ander topic weer even aangehaald, dus zal nog even wat info delen..michiel schreef:Bij de revisie is de automaat ook versterkt (hoe dat technisch gedaan is weet ik niet precies).Injectie schreef:En volgens mij na de Revisie opnieuw stuk gegaan.
Ik heb er nu ruim 10.000 km probleemloos mee gereden. Jeroen -vorige eigenaar- heeft wel problemen gehad met de automaat, maar naar zijn eigen zeggen was dat achteraf wel te wijten aan te forse belasting van de automaat in de 1e en 2e trap. In de bebouwde kom rijd ik dus tamelijk rustig en daar buiten, vooral op de snelweg, ook wel voluit.![]()
Een half jaar na bovenstaande begon de automaatbak wederom problemen te geven. In "D" ging de automaat erg vroeg door naar de volgende trap en terug 'schakelen' ging niet of veel te laat. Handmatig was de automaat nog wel te bedienen 1,2,3 en de D als 4.
Met deze problemen heb ik de 9000 verkocht aan iemand die een nieuwe automaat heeft gemonteerd .