lpt 900s

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Plaats reactie
arnold
Geregistreerd lid

lpt 900s

Bericht door arnold » ma 12 mar, 2007 19:33

beste mensen,

Een paar weken geleden werd ik tijdelijk verblind door een 900 classic cabrio in een mooie gele monte carlo kleur.
Ik heb toen mijn lpt te koop gezet.
Nog net op tijd heb ik bakzeil gehaald en ben tot bezinning gekomen,
en ervoor gekozen mijn mooie grijze classic 900 lpt met slechts 117000 km. op de teller te houden, en de gele cabrio te laten staan.
Om de auto nu wat op te leuken denk ik aan de volgende aanpassingen waarvoor ik ook al een offerte heb.
16 /6,5 inch cross spokes, intercooler, APC, middelange bak, 3 meterset, witte knippers en ventcovers. Daarna alle kleine deukjes eruit laten halen en dan poetsen.
Wat denken jullie ervan? ik heb ook nog gedacht aan een airokit maar hier zie ik vanaf omdat ik het eigenlijk eerlijk gezegd niet echt mooi vind.

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » ma 12 mar, 2007 19:54

das een mooi to do lijstje..... daar ben je wel ff mee zoet lijkt me. Zou gelijk een turbodrukmeter in je tellerunit inbouwen, is wel zo mooi. Aerokit is super, maar moet je wel van houden! Zou de auto wel afmaken hoor :wink:

was het soms die c900 cabrio uit drachten??

arnold
Geregistreerd lid

Bericht door arnold » ma 12 mar, 2007 21:20

nee, in Bentveld staat een hele mooie monte carlo gele cabrio, geen aero, met stuur aan re-kant met 49000 kilometers! heb er in gereden rijdt heel fijn, komt uit hong kong. vr.pr. €7950,00
Hele mooie staat !
Op autokopen.nl kun je m vinden.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » ma 12 mar, 2007 21:24

Deze dus, best een mooie auto, jammer van het stuur aan de rechterkant en de automaat, verder niet te duur met zo weinig km!

Leuke plannen heb je met je 900! :D

plafundum
Geregistreerd lid

Re: lpt 900s

Bericht door plafundum » di 13 mar, 2007 1:23

arnold schreef:beste mensen,
ik heb ook nog gedacht aan een airokit maar hier zie ik vanaf omdat ik het eigenlijk eerlijk gezegd niet echt mooi vind.
Zit ook altijd te dubben hierover. Aerokit is wat sportiever maar ook wat meer sjonnie. Zou eerst voor die FTP en de wielen gaan!

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » di 13 mar, 2007 9:50

sjoerdk schreef:...best een mooie auto, jammer van het stuur aan de rechterkant...
Eerlijk gezegd maakt dat 'm in NL juist uniek, lekker laten dus en fijn rechts zitten :) Zag er op de snertrit ook één rijden (rode C900) en dat valt zeker op!

Plaats reactie