En sommige forumleden zijn verbaasd over jouw algehele niveau en je manier van discussiëren. Of beter gezegd: het uitlokken ervan. Het eraan deelnemen in elk geval niet.RoelandV schreef: ↑wo 17 apr, 2024 19:54Ben nogal verbaasd over de felle reactie van sommige forumleden.
Dus die gefingeerde verbazing heb je helemaal aan jezelf en je manier van "communiceren" te danken denk ik.
Heel bijzonder om een vraag als deze te stellen (logischerwijs om iets met de antwoorden te doen of in elk geval een discussie op gang te helpen) en dan niet inhoudelijk op de uitgebreide reacties kunnen/durven/willen ingaan. En nadat je zelf Dion "erbij roept" (op zeer ongepaste wijze) vervolgens zonder verdere toelichting mee te delen dat de auto binnenkort wordt getuned door een ander. Kennelijk was de bedoeling dus enkel om Dion uit te lokken en zwart te maken. Kortom: dit hele topic heeft enkel negativiteit opgeleverd en het ontbreekt jou, RoelandV - wie je ook bent - werkelijk aan elke vorm van logica, niveau en fatsoen. Schaam je!
Verder zit er geen enkele logica in jouw handelen, want nadat je meermaals, al dan niet onderstreept hebt beweerd dat alleen getunede tweeliter motoren vastlopen ga je hem alsnog laten tunen. Weliswaar niet door Dion, maar hiermee impliceerde je steeds dat het lag aan het tunen. En jouw vaste garage (ra ra) raadde het af. Je vraagt dus om advies van zowel je garage als dit forum en doet er vervolgens niets mee. Daaruit blijkt eens te meer dat je helemaal niet op zoek bent naar antwoorden. Je zendt alleen, maar kunt niet ontvangen.
Wat verwacht je eigenlijk van een forum als je dit soort gedrag vertoont? Volgens mij kun je beter je account (laten) sluiten en de eer of wat er van over is aan jezelf houden, want op deze manier draag je werkelijk niets bij en het verpest alleen maar de sfeer of wat er van over is.
Kortom: Kansloos! 0 reeten.
Resumé, intussen geloof ik er werkelijk geen r**t meer van dat deze RoelandV daadwerkelijk een 9-5 NG hééft. Het heeft er alle schijn van weg dat meneer even middels een openbare discussie een vermeend geschil voor iemand anders denkt te beslechten of anderzijds iets aan de kaak wil stellen op een heel nare, toxische en Saabrijder onwaardige manier. Raar hè dat men daar fel op reageert.