Hallo,
Ik heb een 1.9Tid automaat met 150PK en zit er over na te denken om te laten tunen. Hij heeft 245K op de teller. Is het verstandig om dit te doen?
tuning bij hoge km stand
-
Christiaan94
- Donateur

Re: tuning bij hoge km stand
Ik heb een Saab 9-5 met 3 ton op de klok laten tunen, en 20.000 probleemloze kilometers gereden. Daarna een 9000 met 380.000 op de klok, en weer 20.000 probleemloze kilometers. Kilometerstand is niet van belang, meer het gepleegde onderhoud. Als je koppeling slechter wordt, of je turbo, komt dit eerder aan het licht door een tuning. Het is niet dat het juist door de tuning kapot gaat. En uiteindelijk ligt het vooral aan je rijstijl, met of zonder tuning.
Ik laat elke turbo-Saab die ik heb tunen, wegens verbruik en vermogen. Zelf altijd via DionHPT van het forum. Erg positief over hem, maar er zijn genoeg andere goede tuners te vinden hier op het forum.
Ik laat elke turbo-Saab die ik heb tunen, wegens verbruik en vermogen. Zelf altijd via DionHPT van het forum. Erg positief over hem, maar er zijn genoeg andere goede tuners te vinden hier op het forum.
-
Descendent
- Donateur (2x)

Re: tuning bij hoge km stand
3 ton had een van de mijne ooit toen ie er 50pk bijkreeg.
No problemos.
En verder sluit ik me bij hierboven aan.
No problemos.
En verder sluit ik me bij hierboven aan.