Tech2 stage1
-
0rudy0
- Geregistreerd lid
Tech2 stage1
Hallo,
Misschien domme vraag maar kun je met behulp van een tech2 of opcom ook de ecu 'tunen' naar stage 1?
Of moet je daar toch echt de speciale com-kabel hebben?
Met een tech2/opcom zit je toch ook rechtstreeks in de ecu zelf?
Of is het een probleem om de software op te de tech2 te krijgen?
Gr Rudy
Misschien domme vraag maar kun je met behulp van een tech2 of opcom ook de ecu 'tunen' naar stage 1?
Of moet je daar toch echt de speciale com-kabel hebben?
Met een tech2/opcom zit je toch ook rechtstreeks in de ecu zelf?
Of is het een probleem om de software op te de tech2 te krijgen?
Gr Rudy
-
ReinO
- Donateur (2x)

Re: Tech2 stage1
had je al zelf gezocht, dat wordt erg gewaardeerd. het is wat werk maar al je vragen worden beantwoord in veel topics.
bv zoeken 'bdm adapter'
bv zoeken 'bdm adapter'
-
0rudy0
- Geregistreerd lid
Tech2 stage1
Hooi,
Ja ik heb al gezocht maar zie door de bomen het bos niet meer.. Ik zal eens zoeken op bdm adapter
Gr
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Ja ik heb al gezocht maar zie door de bomen het bos niet meer.. Ik zal eens zoeken op bdm adapter
Gr
-
odin1899
- Donateur

-
DionHPT
- Geregistreerd lid
Tech2 stage1
Kan je beter een t7 manual doorsturen Odin...
Tunen van t7 moet je gewoon met een combi adapter doen en T7suite. Kabelboompje kopen en 12 volt adapter.
En daarna weten wat je doet en vooral niet. De tune me up functie raadt ik je ten zeerste af btw
Mijn aanbod staat nog overigens nog steeds Rudy [THUMBS UP SIGN]
Tunen van t7 moet je gewoon met een combi adapter doen en T7suite. Kabelboompje kopen en 12 volt adapter.
En daarna weten wat je doet en vooral niet. De tune me up functie raadt ik je ten zeerste af btw
Mijn aanbod staat nog overigens nog steeds Rudy [THUMBS UP SIGN]
-
odin1899
- Donateur

Inderdaad, aanname van mij. Maar nergens in het topic wordt genoemd om wat voor auto/ECU het gaat.
-
0rudy0
- Geregistreerd lid
Haha Dion, ik heb je aanbod nog in m'n hoofd zitten hoor maar ik ben in bezit van een op-com en eventueel een tech2 (software eventueel nog)dus was benieuwd of het daar ook mee kon vandaar de vraag
Gr Rudy
Gr Rudy
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Met een tech 2 kan je software op de ecu zetten. Hoe je een getuned bestand naar de tech2 krijgt weet ik niet. Heb zo'n ding zelden in mijn handen.
-
DionHPT
- Geregistreerd lid
In theorie kan je vanuit de TIS het uploaden geloof ik. Maar deze aangepaste bestanden staan niet in de TIS.
Iedereen die tuned doet het niet via de Opcom/Tech2 dus ik denk dat dat gewoon geen optie is.
Iedereen die tuned doet het niet via de Opcom/Tech2 dus ik denk dat dat gewoon geen optie is.
-
evo
- Donateur (2x)

Zijn wel opties hoor, met de Tech2, maar zo net zijn ze niet....
-
0rudy0
- Geregistreerd lid
hmm bedankt voor de info..k hou mn uitleesapparatuur wel voor mn vectra en mn saab haha dat tunen laat ik nog wel eens gebeuren door iemand anders
haha
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Via opcom kan dacht ik sowieso niet.DionHPT schreef: Iedereen die tuned doet het niet via de Opcom/Tech2 dus ik denk dat dat gewoon geen optie is.
Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk
-
Qabriolet
- Donateur (6x)

Lijkt me goed idee. Dion en/of Evo a.k.a. Blacktop-tuning helpen je graag.0rudy0 schreef:... dat tunen laat ik nog wel eens gebeuren door iemand anders.
Succes!