met een big smile
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Re: met een big smile
Vind ik slecht advies Rein. Als je hardware het niet aan kan, misfires, knocks, slechte adapties een alle gevolgen van dien.
Software afstemmen op hardware. Is heel belangrijk!!
Software afstemmen op hardware. Is heel belangrijk!!
-
Neuftyneuf
- Geregistreerd lid
Tot mijn grote ontsteltenis heb ik heden bericht gekregen van Saab-Tuners "dat Gijs niet meer is..."?! Na al deze positieve geluiden toch een groot gemis.
Hieronder de inhoud van de door mij ontvangen mail:
Het spijt ons vreselijk je te moeten mededelen dat onze tuner kortgeleden is overleden. We kunnen je daarom niet meer helpen met tuning. We verkopen in de webwinkel nog de artikelen die we nog op voorraad hebben.
De intercoolers en de downpipes zijn nu limited edition geworden.
Hieronder de inhoud van de door mij ontvangen mail:
Het spijt ons vreselijk je te moeten mededelen dat onze tuner kortgeleden is overleden. We kunnen je daarom niet meer helpen met tuning. We verkopen in de webwinkel nog de artikelen die we nog op voorraad hebben.
De intercoolers en de downpipes zijn nu limited edition geworden.
-
iluvsanela
- Donateur (2x)

Hij was "door bepaalde omstandigheden"uit de scene, maar dit is weer ander nieuws?
Nog meer mensen die dit kunnen bevestigen?
Nog meer mensen die dit kunnen bevestigen?
-
postma
- Donateur (5x)

Wat ik vernomen heb, heeft hij zelfmoord gepleegd.
-
ReinO
- Donateur (2x)

de mods hebben aangegeven dit onderwerp hier niet te willen behandelen.
beter is om het weer on topic te houden dus.
beter is om het weer on topic te houden dus.
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Ach, voor iemand die het niet weet mag best besproken worden dat Gijs er inderdaad niet meer is. Voor meer informatie is op Google genoeg te halen..
-
ReinO
- Donateur (2x)

'er niet meer is' ?
Iemand lijkt nog wel zijn business voort te zetten / af te ronden?
Hopelijk is de opbrengst voor de slachtoffers.
Iemand lijkt nog wel zijn business voort te zetten / af te ronden?
Hopelijk is de opbrengst voor de slachtoffers.
-
ZSR
- Donateur (3x)

Mensen kunnen we dit laten rusten. Hoofdstuk Gijs is wat Saab en tuning betreft gesloten.
Familie of vrienden van Gijs wikkelen zijn zaak af, netter dan nooit meer iets te horen lijkt mij.
Gijs kende Vincent van blacktoptuning goed en Vincent is verder gegaan met de tune (wel eigen schijnt) en producten en net als Gijs in samen werking met Saab Mink (Breda) wat tuning betreft.
Dus zoek je Gijs (tuning) dan zou je Vincent (blacktop tuning) kunnen contacteren. Of een van de andere tuners in NL.
Familie of vrienden van Gijs wikkelen zijn zaak af, netter dan nooit meer iets te horen lijkt mij.
Gijs kende Vincent van blacktoptuning goed en Vincent is verder gegaan met de tune (wel eigen schijnt) en producten en net als Gijs in samen werking met Saab Mink (Breda) wat tuning betreft.
Dus zoek je Gijs (tuning) dan zou je Vincent (blacktop tuning) kunnen contacteren. Of een van de andere tuners in NL.