Het ding zit erin, perfecte pasvorm en dus kunnen we verder met montage van TD04, downpipe enz...
Nu, ik moet zeggen dat ik het een beetje onderschat heb.
Heb effe op't forum rondgeneusd, en de jongens die zeggen dat op een dikke 2 uurtjes te klaren mogen wat mij
betreft meteen langskomen om de rest te monteren...
Ben er in totaal dikke 4 uur mee aan de slag geweest, ook wel omdat het de eerste keer was bij deze auto.
Ik ben hier toch wel aan het denken gegaan...soms heb ik wel eens een helder moment...
Ik overweeg sterk de flex boven te halen en zowel motorkapbrug als bumperbrug door te snijden en
aan te passen zodat ik bij een volgende aflevering die dingen er gewoon tussenuit kan schroeven.
Ok, dit is op zich een ingrijpende klus, toch lijkt me dit een enorm voordeel als die dingen met enkele schroeven
zou kunnen weg nemen.
Ik denk hierbij aan +/- 4 stuks aan elke kant, voorzien van metrische draad, en het zo te maken dat motorkapslot
kan blijven zitten.
Ik weet ook wel dat ik waarschijnlijk de lichten elke keer weer ga moeten afstellen, maar toch.
Als je ziet wat een gebruiksgemak je hiermee creëert als je de radiator/intercooler wil weghalen lijkt me dit
nog niet zo'n idioot idee...
aan diegenen die me bij voorbaat al willen laten interneren, ik ben opgeleid plaatwerker, dus snijden,lassen
aanpassen enz... zijn me niet totaal vreemd.
Wat denken jullie hiervan en heeft iemand ooit al zoiets gedaan?
Er is een veerpootbrug gemonteerd, dus ik zie de handel niet meteen samenplooien.
Alle input welkom