TD04 BUITEN diameter
-
JustWicked
- Geregistreerd lid
TD04 BUITEN diameter
Weet iemand die er misschien toevallig eentje los heeft liggen de BUITEN diameter van de inlaatzijde van deze TD04.
Zeg maar als ik er een 90gr silicone bocht op wil zetten met een 60mm aluminium 90gr bocht richting lmm (siliconen slang binnen diameter van lmm naar inlaat snorkel is 60mm) welke silicone 90gr (verloop?) bocht moet ik pakken?
IK DACHT 2,25'' naar 2,375'' maar dat bestaat niet.
Dit ivm met de Do88.se inkoop actie dat ik zelf het inlaat traject wil fabriceren.
bedankt voor de hulp.
Zeg maar als ik er een 90gr silicone bocht op wil zetten met een 60mm aluminium 90gr bocht richting lmm (siliconen slang binnen diameter van lmm naar inlaat snorkel is 60mm) welke silicone 90gr (verloop?) bocht moet ik pakken?
IK DACHT 2,25'' naar 2,375'' maar dat bestaat niet.
Dit ivm met de Do88.se inkoop actie dat ik zelf het inlaat traject wil fabriceren.
bedankt voor de hulp.
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Re: TD04 BUITEN diameter
Als je verder alles laat zitten heb je geen ruimte voor een 90 graden bocht. Een maatje van me en ik zijn daar bij zijn auto al eens mee bezig geweest op een luie zondag middag.
Uiteraard is het leuk dit ook zelf te ondervinden, wil ik niet van je afpakken, en voor het zelfde geld lukt het jou wel, maar dat waren in ieder geval onze bevindingen. Een afgesneden 90 gradenbocht ging wel. Maar of je dan nog de gewenste doorvoerdiameter houdt valt te betwijfelen.
Uiteraard is het leuk dit ook zelf te ondervinden, wil ik niet van je afpakken, en voor het zelfde geld lukt het jou wel, maar dat waren in ieder geval onze bevindingen. Een afgesneden 90 gradenbocht ging wel. Maar of je dan nog de gewenste doorvoerdiameter houdt valt te betwijfelen.
-
ReinO
- Donateur (2x)

ons (Tanisha en ik) lukte het ook niet: het moest gewoon precies pas gemaakt worden en op maat worden gesneden en dan nog zit
er een klein deukje in de pu-bocht. de andere kant heeft alle ruimte uiteraard zodat alles makkelijk plaatsbaar is.
er een klein deukje in de pu-bocht. de andere kant heeft alle ruimte uiteraard zodat alles makkelijk plaatsbaar is.
-
JustWicked
- Geregistreerd lid
Was ook van plan de 90 graden bocht vlak na de bocht strak af te snijden.
Wat zit er in de weg de airco pomp?
Welke diameter hadden jullie gebruikt?
Wat zit er in de weg de airco pomp?
Welke diameter hadden jullie gebruikt?
-
ReinO
- Donateur (2x)

de doorgang is te beperkt door chassis en radiateur. een td04 werkt op die plek beter dan de garrett natuurlijk.
-
JustWicked
- Geregistreerd lid
Oke maar wat is nou de buiten diameter?
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Precies wat wij ook tegen kwamen.ReinO schreef: en dan nog zit
Ik zal eens vragen welke diameter slang wij hadden.
-
JustWicked
- Geregistreerd lid
http://shop.speedparts.se/sv/prod/9-3-9 ... 14296.html
http://shop.speedparts.se/sv/prod/unive ... -68mm.html
Dat kan ik natuurlijk ook combineren... ALS ik zou weten wat de maat is van die grootste ring op die pijp en de buiten diameter van de turbo inlaat zijde.
http://shop.speedparts.se/sv/prod/unive ... -68mm.html
Dat kan ik natuurlijk ook combineren... ALS ik zou weten wat de maat is van die grootste ring op die pijp en de buiten diameter van de turbo inlaat zijde.
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Wij hebben destijds een hoek van aand e ene kant 70 en aan de andere kant 65 mm binnenwerks gebruikt. Welke kant aan de TD04 ging weet ik eerlijk gezegd niet meer.
Ik heb er helaas geen op de plank liggen om even op te meten.
Ik heb er helaas geen op de plank liggen om even op te meten.
-
ReinO
- Donateur (2x)

hier 3 inch. en we hadden extra stukken meegenomen die ongebruikt weer terug konden.
idem voor de slangenklemmen.
t-bolts en meteen de rest er ook maar mee gedaan. toch iets sterker, zeker bij de 1.95 bar.
idem voor de slangenklemmen.
t-bolts en meteen de rest er ook maar mee gedaan. toch iets sterker, zeker bij de 1.95 bar.
-
JustWicked
- Geregistreerd lid
3inch? Net namelijk ook even Google geraadpleegd kwam ik op een Amerikaanse site en die zeggen 2,25inch
-
evo
- Donateur (2x)

Waar een wil is is een weg. .. al kom je met een middagje sleutelen niet weg. ..
Ik heb bij mijn MY01 9-3 een 90 gr silicone en alu bocht tussen mijn LMM en turbo geplaatst.
Als ik weer in de lage landen ben zal ik wel wat foto's posten. But be warned, not for the faint of heart
Toch even proberen. ..

Ik heb bij mijn MY01 9-3 een 90 gr silicone en alu bocht tussen mijn LMM en turbo geplaatst.
Als ik weer in de lage landen ben zal ik wel wat foto's posten. But be warned, not for the faint of heart
Toch even proberen. ..

-
ReinO
- Donateur (2x)

ik vrees dat ik me vergis en jij gelijk hebt justwicked.
Moois stukje thuisvlijt Evo.
Moois stukje thuisvlijt Evo.