Ik ben wel benieuwd hoe je dat zo precies hebt afgeregeld zodat het niet per ongeluk 225 pk is... Ik heb daar ooit iets over gezegd en opeens had de auto nog maar 222 pk. Heb je het vermogen daadwerkelijk aangepast naar beneden of alleen op "papier"ReinO schreef:dat is ook precies de reden dat ik nog met 222 pk (185pk + 20%) rij.
typegoedkeuring na tuning?
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Re: typegoedkeuring na tuning?
-
ReinO
- Donateur (2x)

de motor is teruggetuned naar een legaal niveau. lekker veel koppel zonder gedonder met de typegoedkeuring bij het RDW.
Ik wilde niet het risico lopen bij het rdw te komen en zonder kentekenbewijs te moeten vertrekken. Of anders schade te rijden en
niet verzekerd te zijn.
Ik wilde niet het risico lopen bij het rdw te komen en zonder kentekenbewijs te moeten vertrekken. Of anders schade te rijden en
niet verzekerd te zijn.
-
inactief
- Geregistreerd lid
Vermogen zou best wel eens anders opgevat kunnen worden dan paardenkrachten.
Ik ben benieuwd of je met alleen vermogen en niet koppel verminderen wel de "norm" haalt.
Ik neem aan dat 20% meer geen piekvermogen betreft als het de verzekering zo uitkomt.
Ik ben benieuwd of je met alleen vermogen en niet koppel verminderen wel de "norm" haalt.
Ik neem aan dat 20% meer geen piekvermogen betreft als het de verzekering zo uitkomt.
-
levensnevel
- Donateur (3x)

assumption is the mother of all f u c k u p s zoals de engelsen dat zo mooi kunnen zeggen G-Ice.
Maar goed daar rijden ze ook aan de verkeerde kant van de weg
Maar goed daar rijden ze ook aan de verkeerde kant van de weg
-
ReinO
- Donateur (2x)

op de rdw site zag ik alleen pk's staan als norm. de nm's doen er blijkbaar niet toe. vandaar.