licht inhouden na plaatsen td-04
-
dado
- Geregistreerd lid
licht inhouden na plaatsen td-04
goedemiddag dames/heren saabliefhebbers, misschien een rare vraag.
ik heb sinds gisteren een mitsubishi td-04 turbo. ik had al gedaan: stage 1 software, 3 inch RVS uitlaat systeem, andere bougies.
in 1 en 2 trekt ie flink sterker dan met de oude t25 turbo, maar in 3 lijkt ie wat in te houden, alsof ie even moet nadenken zeg maar.
kan dat zijn doordat de software nog niet aan is gepast naar de huidige set-up? of andere redenen?
alvast bedankt,
mvg jasper
ik heb sinds gisteren een mitsubishi td-04 turbo. ik had al gedaan: stage 1 software, 3 inch RVS uitlaat systeem, andere bougies.
in 1 en 2 trekt ie flink sterker dan met de oude t25 turbo, maar in 3 lijkt ie wat in te houden, alsof ie even moet nadenken zeg maar.
kan dat zijn doordat de software nog niet aan is gepast naar de huidige set-up? of andere redenen?
alvast bedankt,
mvg jasper
-
iluvsanela
- Donateur (2x)

Re: licht inhouden na plaatsen td-04
Ik denk dat je je eigen vraag beantwoord inderdaad 
-
Tubefreak
- Donateur

Wild guess: juiste zekering trekken voor reset en dan paar boost runs om hem opnieuw in te leren. Was iets van volgas tegen helling op in z'n 4.
-
ashwin1
- Geregistreerd lid
dat moet hij niet doen, aangezien hij een Trionic5 heeft is dat allerminst aan te raden.
de TD04 flowt meer bij dezelfde druk dan de T25 maar dat weet de motor niet (geen LMM), dus AFR zal afwijken en dat wil je dus niet.
de TD04 flowt meer bij dezelfde druk dan de T25 maar dat weet de motor niet (geen LMM), dus AFR zal afwijken en dat wil je dus niet.
-
tanisha
- Geregistreerd lid
2001 in zijn onderschrift lijkt mij geen t5 meer maar eerder een t7
-
ashwin1
- Geregistreerd lid
Hmmm, t25 past toch niet op een t7 9-3? Had ik geprobeerd, motorsteun zat in de weg om de cobra erop te kunnen kloten.
-
tanisha
- Geregistreerd lid
misschien een mix blokje of zoiets een td04 zet je ook niet zomaar op een t5 daar moet je ook meer bij omzetten
-
dado
- Geregistreerd lid
is idd een t7.
de turbo paste prima, alleen wat leidingen waren anders qua pasvorm.
de turbo paste prima, alleen wat leidingen waren anders qua pasvorm.
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Dan had je dus een GT17 en geen T25.
En je hebt je eigen vraag al beantwoord.
Als je ook een 3" downpipe hebt (catback is niet relevant). Dan kun je voor een aero stage 3 gaan.
En je hebt je eigen vraag al beantwoord.
Als je ook een 3" downpipe hebt (catback is niet relevant). Dan kun je voor een aero stage 3 gaan.