Dubbele uitlaat op 9-5 Aero Estate MY2006
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Re: Dubbele uitlaat op 9-5 Aero Estate MY2006
Even korte reactie: het werd die van Maptun. Verreweg de mooiste vond ik.
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Die dubbele pijp maakt het plaatje, icm de turbines, wel helemaal af zeg! Hoe klinkt het?
Jammer dat m'n pa het niet wil, schijnbaar krijgt hij al met enige regelmaat commentaar over z'n pooierbak
Jammer dat m'n pa het niet wil, schijnbaar krijgt hij al met enige regelmaat commentaar over z'n pooierbak
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Klinkt een lekkere roffel, maar net niet teveel.
Hahaha, een pooierbak? Tja, respect voor ieders mening, maar je pa moet daar geen ene r..t van aantrekken. Volgens mij is het afgunst.
Ik respecteer alles, zelfs als je in zo'n lelijke elektrische zetpil wil rijden...Ik rij wat ik mooi vind en dat moet iedereen doen.
Hahaha, een pooierbak? Tja, respect voor ieders mening, maar je pa moet daar geen ene r..t van aantrekken. Volgens mij is het afgunst.
Ik respecteer alles, zelfs als je in zo'n lelijke elektrische zetpil wil rijden...Ik rij wat ik mooi vind en dat moet iedereen doen.
-
joep97
- Donateur

Staat heel erg goed! Die velgen in combinatie met die zilveren dakrails overigens ook! Mooie wagen!
-
Robert67
- Donateur

Hmmmm, vind een dikke enkele Hirsch pijp mooier, dubbel is zo audi. Kwestie van smaak. Wel een mooie auto zeg!
-
sveba
- Donateur (3x)

ik zou ook zeker eens bij deze jongens kijken, ze maken alles op maat en in de look die je zoekt en nog leuker met het geluid wat je wilt hebben, wat eventueel in en uit geschakeld kan worden want veel herrie is leuk maar niet als je een paar uurtjes moet sturen.
http://www.uitlaten.com/main.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.uitlaten.com/main.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
ludzie1978
- Geregistreerd lid
Hallo heren ik lees jullie conversatie en kom ik tussen met een vraag weet iemand toevallig waar ik sierstukken die vast zitten op bumper kan krijgen gaat om 95 AERO bj 2011 ben lang op zoek die van mij zijn kapot gegaan tijdens aanrijding en nieuwe kosten behoorlijk wat :-/ please help !!
Grtzzz
Grtzzz