(groot gelijk, ik rij ook altijd 105 waar je 130 mag, en dat met 279 pk)
wat gebeurt erbij stage 1 bij G-ice? Eind oordeel na tuning!
-
gfgf
- Donateur (2x)

Re: wat gebeurt erbij stage 1 bij G-ice? Voor 9-3SS AERO!
Goede keuze 
-
Noordermeer
- Geregistreerd lid
deze snap ik even niet.gfgf schreef:Goede keuze
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Hirsch logo's kun je bestellen op de hirsch website, kost bij hun €12. Als je een hirsch tune neemt kun je 'm als het goed is ook gratis aanvragen, de link daarvoor ben ik even kwijt tho.
-
Noordermeer
- Geregistreerd lid
online kan ik ze niet bestellen en dealer vind ik vrij duur, logo op de achterklep zal wel blijven zitten, maar die op de grill kan altijd door luchtdruk eraf gaan lijkt me.reiernumans schreef:Hirsch logo's kun je bestellen op de hirsch website, kost bij hun €12. Als je een hirsch tune neemt kun je 'm als het goed is ook gratis aanvragen, de link daarvoor ben ik even kwijt tho.
-
gfgf
- Donateur (2x)

Re: wat gebeurt erbij stage 1 bij G-ice?
Noordermeer schreef:deze snap ik even niet.
Tja, remmen zo laten, alleen stage 1 want meer dan genoeg voor twee keer per jaar plezier in Duitsland en verder 105 rijden (doe precies het zelfde). Alleen maar goede keuzes dus, meer niet!Noordermeer schreef:Ik rij op stukken waar je 130 mag, meestal 100 op de cruise controle, eigenlijk altijd 10-20km onder de snelheid, alleen in Duitsland maak ik echt gebruik van het vermogen.
Geen bijbedoelingen.
-
Noordermeer
- Geregistreerd lid
Re: wat gebeurt erbij stage 1 bij G-ice?
Hard rijden in Nederland kan niet, is niet veilig, gooi altijd wel iemand weer ze auto voor en heeft totaal geen nut, dus spaar dan liever me brandstof dan er een draaikolk die binnen 250km leeg is van te maken voor kansloos hardrijden.gfgf schreef:Noordermeer schreef:deze snap ik even niet.Tja, remmen zo laten, alleen stage 1 want meer dan genoeg voor twee keer per jaar plezier in Duitsland en verder 105 rijden (doe precies het zelfde). Alleen maar goede keuzes dus, meer niet!Noordermeer schreef:Ik rij op stukken waar je 130 mag, meestal 100 op de cruise controle, eigenlijk altijd 10-20km onder de snelheid, alleen in Duitsland maak ik echt gebruik van het vermogen.![]()
Geen bijbedoelingen.
-
Bas_V
- Geregistreerd lid
Ik rijd alweer even met stage 1 van G-Ice op mijn 1.8t 9-3 SS. Ik moet zeggen dat het voor mij nu voldoende is. Aanmerkelijk sneller, soepeler en prettiger rijden. Even inhalen op de autobahn is gewoon leuk geworden. Verbruik blijft bij mij redelijk op niveau. Merk wel dat een setje voorbanden wel erg snel wegslijt. Sja, dat is ook een prijs van het aanpassen 
Wat betreft onderhoud etc. heb ik verder geen enkele klacht. Alles werkt ook nu nog naar behoren. Doen dus!
Wat betreft onderhoud etc. heb ik verder geen enkele klacht. Alles werkt ook nu nog naar behoren. Doen dus!
-
Noordermeer
- Geregistreerd lid
Dan moet je voor mijn gevoel aardig doortrappen in steden en n-wegen, want ik rij nu 7000km op continental die nieuwe eronder gingen en heb rondom nog steeds 7,5 mm. En rijstijl is rustig en niet doortrappen, alleen in Duitsland. Wat is snel? 50.000KM met banden vind ik redelijk, 70.000 vind ik zeer netjes, alles onder de 40.000 km dat op is vind ik te snel, vooral bij goedkope banden is dat zo.Bas_V schreef:Ik rijd alweer even met stage 1 van G-Ice op mijn 1.8t 9-3 SS. Ik moet zeggen dat het voor mij nu voldoende is. Aanmerkelijk sneller, soepeler en prettiger rijden. Even inhalen op de autobahn is gewoon leuk geworden. Verbruik blijft bij mij redelijk op niveau. Merk wel dat een setje voorbanden wel erg snel wegslijt. Sja, dat is ook een prijs van het aanpassen
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Hangt helemaal van de band en rijstijl af natuurlijk.
Ik ben blij als ik de 20.000 haal met de voorsloffen..
Ik ben blij als ik de 20.000 haal met de voorsloffen..
-
ZSR
- Donateur (3x)

Heb goodyear F1 etc en die slijten volgens mij wel sneller dan de conti's heb ik zo'n vermoeden.
-
Bas_V
- Geregistreerd lid
Snel is in dit geval zo'n 30000 km. Is voor mij snel;)
Over paar weken gaan de winterbanden er weer op, voordat de voorbanden slicks zijn geworden.
Nu moet ik ook wel zeggen dat de slijtage best wel stevig doorzet onder de 4mm.
Trappen doe ik niet met de auto. Wel kom ik nogal eens in Dld, daar wil ik best opschieten...
Over paar weken gaan de winterbanden er weer op, voordat de voorbanden slicks zijn geworden.
Nu moet ik ook wel zeggen dat de slijtage best wel stevig doorzet onder de 4mm.
Trappen doe ik niet met de auto. Wel kom ik nogal eens in Dld, daar wil ik best opschieten...
-
Noordermeer
- Geregistreerd lid
Eind oordeel!
Auto is gechipt en bloedsnel momenteel, 250 pk stage 1, zeer goede service van Gijs en zeer tevreden, wagen blijft zeer goed op de weg 'plakken' en Gijs was erg onder de indruk vanwege de stijfheid/wegligging van de auto en de stilte in de auto, het is een 2003'er maar geen enkel kraakje te horen, muisstil van binnen en in nieuwstaat van onderhoud en in/exterieur(door de dealer nog bevestigd paar uur voor de tuning voor onderhoud).
Morgen komt de subwoofer binnen die ik voor een kleine 25 euro kon kopen
, kijken of originele 9-3 sport estate sub past en gaat werken.
Veerpootbrug staat nog op het lijstje en de auto blijft zo verder, vermogen is meer dan genoeg.
Van mij mag het topic op slot
Morgen komt de subwoofer binnen die ik voor een kleine 25 euro kon kopen
Veerpootbrug staat nog op het lijstje en de auto blijft zo verder, vermogen is meer dan genoeg.
Van mij mag het topic op slot