de-tuning door LED remlichten

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Plaats reactie
op
Donateur (4x)
Donateur (4x)

de-tuning door LED remlichten

Bericht door op » do 15 mei, 2014 21:58

BIj deze advertentiesaabmarktplaats/single_ad.php?ad_id=5719 voel je weer heimwee naar de oude te koop sctie, waar je gewoon kon reageren.
Wat een verhaal! energiezuinige lampjes kosten toch veel vermogen :wink:
en succes met de verkoop.

Thieuke
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: de-tuning door LED remlichten

Bericht door Thieuke » vr 16 mei, 2014 6:24

Ik snap nog iets niet:
Maptun ecu op 265 pk, vervolgens td04 gewisseld voor garrett gt17...... Is niet handig denk Ik.

verstuurd met mijn Galaxy S4 met Tapatalk

jarno93
Geregistreerd lid

Bericht door jarno93 » vr 16 mei, 2014 9:34

ik heb niet de wijsheid in pacht, maar dat verhaal van de lampjes zou best kunnen volgens mij. ik kan me voorstellen dat de ecu denkt dat iemand aan het remmen is doordat de weerstand van deze lampen anders is dan normale, waardoor het het volle vermogen niet wil geven.
iemand die verstand heeft van t5 suite zou deze vraag echt moeten kunnen beantwoorden.

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door johnb52 » vr 16 mei, 2014 10:18

Net zoals je bij de classic ook niet alle lampjes op je dashboard kan vervangen voor LED :-)

DionHPT
Geregistreerd lid

Bericht door DionHPT » vr 16 mei, 2014 11:01

Klopt... waarschijnlijk werkte zijn cruise control ook niet ;) :P

toch? Weet wel dat bij T7 als je remt en zou gas geven tegelijk hij niet hoger dan basisdruk komt. (theoretisch)

Niels83
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Niels83 » vr 16 mei, 2014 12:43

DionHPT schreef:Klopt... waarschijnlijk werkte zijn cruise control ook niet ;) :P (theoretisch)
Klopt DionHPT, maar alles is weer als vanouds door de LEDs weg te halen. Hier staat een reactie van Evoman die hetzelfde probleem had na installeren van Xenon. Dus kennelijk is er wel iets met die lampen en de ECU. Ik begrijp de link met lampen ook niet, maar terug naar basisdruk en geen cruise control meer. Lampen vervangen en weer als vanouds.

Verder over de opmerking voor Garett te kiezen, tsja, eerder opspoelen vond ik belangrijker dan stabieler eindvermogen. Er zit een RVS 3" downpipe achter deturbo, dus vertrouw mij als ik zeg dat die echt wel er vandoor gaat. Testritje kan altijd ;) De slangen etc voor de conversie terug naar TD04 zijn aanwezig als iemand de TD04 terug wilt. Dat is het met personaliseren van je auto, iedereen gaat dan naar zijn eigen voorkeur.

Het is in ieder geval een perfect functionerende, eerlijke dealer onderhouden auto met alle bonnen en onderhoudshistorie en nieuwe APK. Iedere gewenste aankooppeuring voor eigen kosten zijn toegestaan natuurlijk ;) Als er vragen zijn, hoor ik het graag.

JWF_Peters
Geregistreerd lid

Bericht door JWF_Peters » vr 16 mei, 2014 15:51

Niels83 schreef:

Verder over de opmerking voor Garett te kiezen, tsja, eerder opspoelen vond ik belangrijker dan stabieler eindvermogen. Er zit een RVS 3" downpipe achter deturbo, dus vertrouw mij als ik zeg dat die echt wel er vandoor gaat. Testritje kan altijd ;) De slangen etc voor de conversie terug naar TD04 zijn aanwezig als iemand de TD04 terug wilt. Dat is het met personaliseren van je auto, iedereen gaat dan naar zijn eigen voorkeur.
.
Man naar mijn hard :O:

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door johnb52 » vr 16 mei, 2014 16:45

Keihard ;-)

Plaats reactie