Trionic 7 in een classic?
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Re: Trionic 7 in een classic?
Ik heb je niet lang genoeg gequote... Jouw tekst begon met "Automaat in een sport auto? Bleg". Daar haakte ik op in, want Saab heeft helemaal geen sportwagens... Ook al steek je 500 pk onder de kap, het blijft een (snelle) zakensedan. Dus een "trage" koppelomvormer automaat is voor mij geen probleem, het is toch geen sportwagen. Natuurlijk wel leuk om echte sportwagens er uit te rijden 
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Sportauto, niet zo, Rallyauto, jazeker!
Hoewel een juiste geprepareerde classic toch behoorlijk wat zoek kan rijden op het circuit en daar heb je helemaal geen 500pk of trionic voor nodig.
Hoewel een juiste geprepareerde classic toch behoorlijk wat zoek kan rijden op het circuit en daar heb je helemaal geen 500pk of trionic voor nodig.
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
gydomatra schreef: Ik heb zelf nog steeds het idee om een motor/bak van een 9-5 5-automaat met flippers in mijn franse sportauto te bouwen. Ik denk dat ik het mechanische deel wel voormekaar krijg, maar alle bedrading en computers dat zie ik dus niet zitten. T5 lijkt me wel te doen, maar T7 is veel meer verweven met de auto.