Ik sta met een kapotte 900NG turbo uit 1995 in de schuur,loopt nog maar op 2 of 3 cilinders,check engine brandten wil er niet meer mee rijden.
Wie heeft er deze uitleesapparatuur en is bereid tegen vergoeding mijn auto uit te lezen en eventueel te maken.
Auto staat in Sprang Capelle.
Groeten
Eric van der Beek
06 49132766
Wie wil mijn Saab 900NG T5 uitlezen(omg.waalwijk)
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
Re: Wie wil mijn Saab 900NG T5 uitlezen(omg.waalwijk)
al geprobeerd om een andere DI-cassette te gebruiken?
-
koeiekop
- Geregistreerd lid
Nee,heb ik nog niet geprobeerd maar heb deze wel goed bekeken en is niks aan te zien.Vermoed zelf de koppakking,hij rookt ook flink en loopt beroerd
-
christaero
- Donateur

Dat zijn ook dingen die door de DI veroorzaakt kunnen worden...
-
johnb52
- Donateur (7x)

koeiekop schreef:Nee,heb ik nog niet geprobeerd maar heb deze wel goed bekeken en is niks aan te zien.Vermoed zelf de koppakking,hij rookt ook flink en loopt beroerd
Aan een kapotte di kan je ook niks zien, of je moet m hard op de grond gooien, dan kan je t wel zien
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Is dat zo ja?johnb52 schreef: Aan een kapotte di kan je ook niks zien, of je moet m hard op de grond gooien, dan kan je t wel zien
anyway, hoe handig ben je?
Luister is of de injectoren netjes openen, eventueel nieuwe bougie's erin (kijk ook is of de oude nat zijn?). En eventueel een DI uitwisselen. Om te testen kun je ook even een T7 DI pakken.
Kan het ook voor je doen. (kom uit Breda)
-
sb129h
- Donateur (2x)

Zou wel handig/netjes zijn als de TS eventjes aangeeft dat er ondertussen al een onderzoek is gestart: viewtopic.php?f=52&t=136395&view=unread#unread" onclick="window.open(this.href);return false;
-
koeiekop
- Geregistreerd lid
Sorry voor de late reactie,oorzaak gevonden,er zit een gat in een van de kleppen,hierdoor geen compressie op 1 cilinder,wordt koprevisie dus.
Met dank aan die 2 goddellijke Belgen,haha,Werner en Jan en uiteraard Christ Aero!!
Met dank aan die 2 goddellijke Belgen,haha,Werner en Jan en uiteraard Christ Aero!!