Mag dicht. ATM tuning Eemnes???
-
ZSR
- Donateur (3x)

Mag dicht. ATM tuning Eemnes???
Heren,
Kan iemand mij iets vertellen over ATM chiptuning? Nav mijn saab tuning is mijn vader ook aan het rondkijken. Helaas geen Saab maar toch.
Hieronder een (deel van de) mail van hen.
Vraag iemand ervaring met hen, vergelijkbaar met Hirsch-BSR-G-ice of van die kastjes proppers?
Onderwerp: Offerte chiptuning Jaguar XJ 3.0 TDV6 bij ATM-Chiptuning
Geachte heer,
Namens het ATM-Chiptuning team nogmaals bedankt voor uw offerteaanvraag. In deze vrijblijvende offerte vindt u informatie over het product, de prijs en de garanties die toegepast kunnen worden op uw Jaguar XJ 3.0 TDV6.
Wat verbetert ATM voor uw Jaguar XJ 3.0 TDV6?
Via een veilige modificatie van de motormanagementsoftware worden de onderstaande verbeteringen gerealiseerd.
Standaard ATM-Chiptuning Verschil
Vermogen 275pk 325pk 50pk
Koppel 600Nm 675Nm 75Nm
Bij ATM-Chiptuning wordt elke auto op maat en individueel afgesteld, het opgegeven vermogen kan dus afwijken van de hierboven genoemde waarden.
Bij ATM-Chiptuning heeft u de 100% chiptuning op maat garantie.
Tijdsduur van de optimalisatie
De optimalisatie neemt 2 a 2,5 uur in beslag. Een testbank analyse duurt gemiddeld 30 minuten langer. U kunt tijdens de chiptuning in de vestiging onder het genot van een kop koffie wachten. Wi-Fi aanwezig!
De voordelen van ATM-Chiptuning
Een vermogenstestbank dat onmisbaar is voor motormanagement software ontwikkeling en zwart op wit analyses.
Bij ATM-Chiptuning wordt u enkel geholpen door experts met verstand van Chiptuning en autotechniek.
Bij ATM-Chiptuning heeft u de mogelijkheid om een aanvullende garantie voor uw nieuwe auto af te sluiten.
Eerlijk advies en een product op maat garantie, voor vrijwel iedere benzine- en dieselvoertuig.
ATM-Chiptuning levert veilige en duurzame producten met een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.
U rijdt pas naar huis wanneer u 100% tevreden bent.
Voorbeeld Dyno grafiek bij Chiptuning van een Volkswagen Golf GTI 2.0 TFSI 200pk
Garantievoorwaarden
Fabrieksgarantie overname is een veel gebruikte term die in de praktijk door chiptuning organisaties niet waar te maken valt. Wel heeft iedere ATM-Chiptuning klant recht op de onderstaande garanties;
3 maanden gratis garantie op de motor van uw auto;
5 jaar garantie op de geplaatste ATM software;
10 dagen niet goed geld terug garantie.
Nieuwe voertuigen
De software is tijdens een onderhoudsbeurt niet traceerbaar; u blijft gebruik maken van de fabrieksgarantie;
Daarnaast is het mogelijk om een aanvullende verzekering af te sluiten, vraag naar de mogelijkheden.
Totale prijs
Chiptuning voor uw Jaguar XJ 3.0 TDV6 bedraagt normaal € 499,99, nu tijdelijk € 449,99
Optioneel: Vermogensrun / testbank analyse: € 75,-
Inclusief BTW
http://www.atm-chiptuning.com" onclick="window.open(this.href);return false;
ATM-Chiptuning Eemnes
Kan iemand mij iets vertellen over ATM chiptuning? Nav mijn saab tuning is mijn vader ook aan het rondkijken. Helaas geen Saab maar toch.
Hieronder een (deel van de) mail van hen.
Vraag iemand ervaring met hen, vergelijkbaar met Hirsch-BSR-G-ice of van die kastjes proppers?
Onderwerp: Offerte chiptuning Jaguar XJ 3.0 TDV6 bij ATM-Chiptuning
Geachte heer,
Namens het ATM-Chiptuning team nogmaals bedankt voor uw offerteaanvraag. In deze vrijblijvende offerte vindt u informatie over het product, de prijs en de garanties die toegepast kunnen worden op uw Jaguar XJ 3.0 TDV6.
Wat verbetert ATM voor uw Jaguar XJ 3.0 TDV6?
Via een veilige modificatie van de motormanagementsoftware worden de onderstaande verbeteringen gerealiseerd.
Standaard ATM-Chiptuning Verschil
Vermogen 275pk 325pk 50pk
Koppel 600Nm 675Nm 75Nm
Bij ATM-Chiptuning wordt elke auto op maat en individueel afgesteld, het opgegeven vermogen kan dus afwijken van de hierboven genoemde waarden.
Bij ATM-Chiptuning heeft u de 100% chiptuning op maat garantie.
Tijdsduur van de optimalisatie
De optimalisatie neemt 2 a 2,5 uur in beslag. Een testbank analyse duurt gemiddeld 30 minuten langer. U kunt tijdens de chiptuning in de vestiging onder het genot van een kop koffie wachten. Wi-Fi aanwezig!
De voordelen van ATM-Chiptuning
Een vermogenstestbank dat onmisbaar is voor motormanagement software ontwikkeling en zwart op wit analyses.
Bij ATM-Chiptuning wordt u enkel geholpen door experts met verstand van Chiptuning en autotechniek.
Bij ATM-Chiptuning heeft u de mogelijkheid om een aanvullende garantie voor uw nieuwe auto af te sluiten.
Eerlijk advies en een product op maat garantie, voor vrijwel iedere benzine- en dieselvoertuig.
ATM-Chiptuning levert veilige en duurzame producten met een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.
U rijdt pas naar huis wanneer u 100% tevreden bent.
Voorbeeld Dyno grafiek bij Chiptuning van een Volkswagen Golf GTI 2.0 TFSI 200pk
Garantievoorwaarden
Fabrieksgarantie overname is een veel gebruikte term die in de praktijk door chiptuning organisaties niet waar te maken valt. Wel heeft iedere ATM-Chiptuning klant recht op de onderstaande garanties;
3 maanden gratis garantie op de motor van uw auto;
5 jaar garantie op de geplaatste ATM software;
10 dagen niet goed geld terug garantie.
Nieuwe voertuigen
De software is tijdens een onderhoudsbeurt niet traceerbaar; u blijft gebruik maken van de fabrieksgarantie;
Daarnaast is het mogelijk om een aanvullende verzekering af te sluiten, vraag naar de mogelijkheden.
Totale prijs
Chiptuning voor uw Jaguar XJ 3.0 TDV6 bedraagt normaal € 499,99, nu tijdelijk € 449,99
Optioneel: Vermogensrun / testbank analyse: € 75,-
Inclusief BTW
http://www.atm-chiptuning.com" onclick="window.open(this.href);return false;
ATM-Chiptuning Eemnes
-
Jeroen Breuer
- Geregistreerd lid
Re: Voor pap, iemand ervaring met ATM tuning Eemnes???
Ik zou informatie inwinnen bij een Jaguar forum. Dat weet je zo bij wie je pa zich moet melden voor chiptuning.
Sent from my Pocketline Swing 380.
Sent from my Pocketline Swing 380.
-
evo
- Donateur (2x)

Leuk om betaald te krijgen voor het testen van je eigen software... 
Sorrie, ken de jongens niet... maar 15 a 20 % is zo spannend niet. Daarmee wil ik zeggen dat het allemaal wel zal meevallen.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Sorrie, ken de jongens niet... maar 15 a 20 % is zo spannend niet. Daarmee wil ik zeggen dat het allemaal wel zal meevallen.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
-
johnb52
- Donateur (7x)

Zelfde blok als in de land rover toch?
-
AR
- Donateur (2x)

Jup, Ford/PeugeotPSA Blok. 3.0L met sequentiële turbo's volgens mij ook in de RangeRover en de XF.
-
ZSR
- Donateur (3x)

Dank voor de topic, ook nog eens goed op google gezocht. Volgens mij een beetje rechtoerechtaan tuning.
Pap maar gezegd even met de dealer of op jagforum te kijken. Maar eigenlijk heeft ie wel genoeg vermogen
Topic mag dicht, dank!
Pap maar gezegd even met de dealer of op jagforum te kijken. Maar eigenlijk heeft ie wel genoeg vermogen
Topic mag dicht, dank!
-
shearwater
- In memoriam †
Lekker dubbelzinnig?ZSR schreef:Maar eigenlijk heeft ie wel genoeg vermogen![]()